HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Via de webshop van Ziggo kun je deze bestellen:
@frans.naerebout schreef:Kan je google tv nog bestellen, zie het niet meer? Zo nee werkt het ook als ik het bij bv cool blue bestel ?
Blijkbaar is Ziggo hiermee gestopt sinds de Next Mini beschikbaar is.
U kunt deze bij elke leverancier van uw voorkeur bestellen @frans.naerebout
Wat wel van belang is voor de app Ziggo Go TV moet Ziggo ook uw internet leverancier zijn.
Graag reactie
Via de webshop van Ziggo kun je deze bestellen:
Ik had gebeld om te bestellen maar dat kan niet heel raar, geen service vind ik.
De verkoop gaat via de webshop en deze webshop is inderdaad gescheiden van de rest van Ziggo. Dus in die zin het is niet zo raar dat je het telefonisch niet kan bestellen 🙂
Kunt u me er een opsturen?
Nee, want ik ben ook een klant, net zoals u. U kunt hem zelf bestellen via de link in mijn eerder geschreven bericht, of via deze directe link: https://randapparatuur.ziggo.nl/randapparatuur/details/39590.
Of u koopt hem ergens anders, bijvoorbeeld bij de Mediamarkt. Is ook een optie.
Kan je google tv nog bestellen, zie het niet meer? Zo nee werkt het ook als ik het bij bv cool blue bestel ?
@frans.naerebout schreef:Kan je google tv nog bestellen, zie het niet meer? Zo nee werkt het ook als ik het bij bv cool blue bestel ?
Blijkbaar is Ziggo hiermee gestopt sinds de Next Mini beschikbaar is.
U kunt deze bij elke leverancier van uw voorkeur bestellen @frans.naerebout
Wat wel van belang is voor de app Ziggo Go TV moet Ziggo ook uw internet leverancier zijn.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...