Willemfelix

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Chromebook ondersteunt Ziggogo.tv niet meer - graag een normale oplossing van Ziggo

'Updaten noodzakelijk

Deze browser of deze specifieke browserversie wordt niet meer ondersteund. Update de browser of gebruik een andere compatibele browser.'
 
Ik ben lang bezig geweest met aanpassen instellen van cookies - geen resultaat
Instellen Firefox - lukt me niet 
Waarom in godsnaam een security update die het voor de normale google-chrome nagenoeg onmogelijk maakt om nog via internet te kijken???    En waarom niet gewoon die norm weer terugzetten. Of gaat het niet om de klant bij de ZIGGO ? Wel betalen, maar maling aan de klant, echt schanalig!!
 
IK BAAL HIER ENORM VAN -  MORGEN OOK GEEN F1 - WAT IS DE COMPENSATIE ?
Graag een snel oplossing en antwoord mbt compensatie vanuit ZIGGO 
10 Reacties 10
Hatolex

Level 16
  • 1376Posts
  • 47Oplossingen
  • 889Likes

Relevantie verloren 😞 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

welk merk type chromebook

 

en welke versie chrome os ?

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Als het goed is Wordt er nu een nieuw chromeOS uitgerold wat dit zou moeten oplossen.

Jiri
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2539Posts
  • 346Oplossingen
  • 1002Likes

Hallo @Willemfelix , Welkom op de Ziggo Community!

Ik kan mij voorstellen dat je hier flink van baalt. Toch doen we dit niet zomaar en is dit echt nodig wegens veiligheids- en beschermingseisen.

Firefox is op dit moment wel de (tijdelijke) oplossing. Waarom dit in jouw geval niet werkt, is mij niet helemaal duidelijk. Kun je deze eens verwijderen en opnieuw installeren?
Daarnaast werkt Chrome OS inderdaad een oplossing in de vorm van een update, zoals @RoWi. aangeeft. Wanneer het niet lukt met Firefox, is het helaas afwachten tot deze update uitgerold wordt. 

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

Het is al maanden dat ZiggoGo alleen goed werkt in Microsoft Edge. 

Dit is niet alleen met Ziggo Go, andere video sites werken ook optimaler in Microsoft Edge. 

Het probleem is Google Chrome. 

Aanbieders zijn niet verplicht, het op elke browser te laten werken. 

Van alle browsers is Google Chrome nu eenmaal de slechtste, ook al wordt deze het meeste gebruikt. Het is van alle browsers de slechtste, aanbieders van sites en streaming services, kunnen daar niks aan doen. Dat ligt bij Google. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Het vreemde is dat de Edge browser ook Chromium gebruikt, ik ondervind hier in geen enkele Chromebrowser problemen of dat nu een tablet is of een pc. Bij Chromebooks heeft de gebruiker ook met het afwijkende OS te maken.

Template

Level 16
  • 2512Posts
  • 59Oplossingen
  • 802Likes

@RoWi. Je zou moeten weten dat Edge eigenlijk de verbeterde versie van Chrome is. 

Willemfelix
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Het een normale Acer chromebook CB3-431 - misschien een jaar oud

 

anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

het gaat om een model uit 2016 

https://tweakers.net/pricewatch/543079/acer-chromebook-14-cb3-431-c5k7/specificaties/

 

welke versie chrome os in er op de chromebook geïnstalleerd  ?

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Goedemorgen @Willemfelix, ik hoop dat je een fijn weekend gehad hebt! Heb je antwoorden op de vragen van @anoniemforum? Dan kijken we samen verder naar een oplossing. 

Uitgelicht topic