Hannahcee

Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Chicago P.D. Seizoen 8

Waarom is seizoen 1 T/m 9 beschikbaar, maar mist seizoen 8?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Dave! We  bieden Seizoen 9 alleen aan via zender FOX (Replay TV en LIve TV). Seizoen 1 tot en met 7 van Chicago P.D. zijn alleen te bekijken met een Amazon Prime abonnement. Seizoen 8 is op dit moment verder nergens beschikbaar. 

Bekijk in context

8 Reacties 8
Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@Hannahcee goede vraag en ook een beetje lullig dat je na seizoen 7 er een gat zit van een heel seizoen. Er is vast een afdeling binnen Ziggo die daar meer over zou kunnen vertellen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

Ik vind het grappig, bij mij staat hij er niet in in TV Max pakket Movies en Series XL

is dit niet via Youtube want daar geeft hij hem wel aan.

 

Apart dat ze wel in de Ziggo Go App staan en idd S8 staat er niet bij.

IMG_0493.PNGIMG_0494.PNG

 

 

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

Goedemorgen @Hannahcee en een warm welkom op de Community,

Goed dat je voor deze vraag een topic bent gestart op dit forum! Ik heb dit even voor je uitgezocht en zo te zien staan Seizoen 1 tot en met 7 van Chicago P.D. staan  live op Amazon Prime. Seizoen 9 is momenteel te zien op tv zender FOX. Dit verklaart waarom seizoen 8 niet te vinden is. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Paul  Hij staat ook in de Ziggo Go App maar niet in de Next Box/Media Box XL en Mini echt alleen in Ziggo Go App de vernieuwde. en Amazone, daar zijn wij lid van 😉

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19178Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7277Likes

@Dave! We  bieden Seizoen 9 alleen aan via zender FOX (Replay TV en LIve TV). Seizoen 1 tot en met 7 van Chicago P.D. zijn alleen te bekijken met een Amazon Prime abonnement. Seizoen 8 is op dit moment verder nergens beschikbaar. 

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23615Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7505Likes

@Paul 

 

De screenshot komt echt uit Ziggo Go App nog maar een bewijs, ik maak normaal wel grappen maar echt,

Seizoen 1-9 behalve 8

 

IMG_3143.PNGIMG_3144.PNGIMG_3145.PNG

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Ik wil geen ruzie, maar denk dat de informatie niet helemaal goed bij de medewerkers is gekomen.

Hannahcee
Topicstarter
Level 3
  • 18Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Dank, maar ik begrijp niet waarom het interessant is dat seizoen 1-7 op Amazon prime staat? Ja, Fox zendt nu seizoen 9 uit. Waarom dan niet ook seizoen 8 via prime? of misschien is de betere vraag, waarom zendt Fox niet eerst 8 uit…

 

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dat zijn vragen voor Prime en Fox. Ziggo staat daar geheel buiten.

Uitgelicht topic