De cd speler krijg ik niet meer aangesloten op m’n receiver (Sony) nadat de Quantus is aangesloten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
@George1946 Wat is er sindsdien veranderd? Om welke receiver gaat het? Waren er geen ingangen meer vrij op de receiver? Voor zo ver ik kan beoordelen met de info die wordt gegeven zijn de Quantis en een CD speler 2 losse apparaten die voor audio weer te geven op een receiver worden aangesloten.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
@George1946 Wat is er sindsdien veranderd? Om welke receiver gaat het? Waren er geen ingangen meer vrij op de receiver? Voor zo ver ik kan beoordelen met de info die wordt gegeven zijn de Quantis en een CD speler 2 losse apparaten die voor audio weer te geven op een receiver worden aangesloten.
Er is inderdaad meer info nodig, het lijkt er op dat Jansmarcel, wel goed denkt.
Er is eigenlijk geen logische reden waarom beiden niet kunnen worden aangesloten, behalve het aantal ingangen.
Ik heb maar één ingang op m’n receiver en deze is nu aangesloten op Quantis. Dus kan geen cd speler meer aansluiten.
Gaat om ‘n oude receiver van Sony, en er zit maar een ingang op.
@George1946 Als het probleem dat is dat er maar een uitgang op zit dan zou zoiets kunnen werken.
Ik heb het jarenlang bij de tv gebruikt om van meerdere apparaten geluid naar een setje (PC) speakers te sturen:
https://www.conrad.nl/nl/p/speaka-professional-sp-5741548-4-poorten-cinch-audio-switch-1435387.html?...
De link is slechts informatief en niet bedoeld als verkoop aanrader. Als het iets is mag het uiteraard overal waar het verkocht wordt gekocht worden.
Goede tip voordeliger dan een nieuw audiosysteem aanschaffen. Er zal niet tegelijk naar de radio of een CD worden geluisterd.
Dus ‘n verdeler?
Dank voor de tip, we gaan eraan werken.
@George1946 inderdaad een soort verdeler.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.