1
Vraag
2
Reacties
George1946

Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Cd speler op receiver, nadat de Quantis is aangesloten

De cd speler krijg ik niet meer aangesloten op m’n receiver (Sony) nadat de Quantus is aangesloten.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@George1946  Wat is er sindsdien veranderd? Om welke receiver gaat het? Waren er geen ingangen meer vrij op de receiver? Voor zo ver ik kan beoordelen met de info die wordt gegeven zijn de Quantis en een CD speler 2 losse apparaten die voor audio weer te geven op een receiver worden aangesloten.

Bekijk in context

9 Reacties 9
jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@George1946  Wat is er sindsdien veranderd? Om welke receiver gaat het? Waren er geen ingangen meer vrij op de receiver? Voor zo ver ik kan beoordelen met de info die wordt gegeven zijn de Quantis en een CD speler 2 losse apparaten die voor audio weer te geven op een receiver worden aangesloten.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Er is inderdaad meer info nodig, het lijkt er op dat Jansmarcel, wel goed denkt. 

Er is eigenlijk geen logische reden waarom beiden niet kunnen worden aangesloten, behalve het aantal ingangen.

George1946
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 Ik heb maar één ingang op m’n receiver en deze is nu aangesloten op Quantis. Dus kan geen cd speler meer aansluiten.

George1946
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Gaat om ‘n oude receiver van Sony, en er zit maar een ingang op.

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@George1946  Als het probleem dat is dat er maar een uitgang op zit dan zou zoiets kunnen werken.
Ik heb het jarenlang bij de tv gebruikt om van meerdere apparaten geluid naar een setje (PC) speakers te sturen:
https://www.conrad.nl/nl/p/speaka-professional-sp-5741548-4-poorten-cinch-audio-switch-1435387.html?...
De link is slechts informatief en niet bedoeld als verkoop aanrader. Als het iets is mag het uiteraard overal waar het verkocht wordt gekocht worden.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Goede tip voordeliger dan een nieuw audiosysteem aanschaffen. Er zal niet tegelijk naar de radio of een CD worden geluisterd.

George1946
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dus ‘n verdeler?

George1946
Topicstarter
Level 1
  • 8Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dank voor de tip, we gaan eraan werken.

jansmarcel

Level 16
  • 1410Posts
  • 68Oplossingen
  • 697Likes

@George1946  inderdaad een soort verdeler.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic