Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ben nieuw bij ziggo. Mn pakket en next mini heb ik vorige week pas ontvangen. Wat voor utp kabel is met de next mini geleverd denk je? Cat 5e of cat 6?
In ieder geval een kabel die voldoet. En of dat nu 5e, 6, 6a, 7 of 8 is maakt niet uit.
En daar komt nog bij dat de Netwerk Interface van de Next Mini ook maar 100mb is.
Ik zou zelf gewoon CAT5E of CAT6(A) nemen.CAT7 geeft enkel meer problemen dan dat het beter word.
Het liefst wel koper(CU).Maar in de praktijk zal dit niet of zeer minimaal merkbaar zijn met een next.
ik kies voor alles wat ik hier heb cat 7 kabels vvanwege de hoge bescherming tegen EMI
Maar FTP is prima.Zelfs UPT merk je eigenlijk niks aan.
Het hoeft ook allemaal niet geweldig🙂Ook UPT CAT5E CCA zal prima werken op een next.
ach zo heeft iedereen zijn denkwijze 😛
@MR_CHIP schreef:ik kies voor alles wat ik hier heb cat 7 kabels vvanwege de hoge bescherming tegen EMI
Ziet je in een fabriek met 10kva oid😎
Voor thuis is een SFTP kabel helemaal niet nodig. Alleen van af Cat7 is het alleen maar SFTP.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.