1
Vraag
2
Reacties
Hans Wolters 53

Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Cable Box Arris DCX960 schakelt niet uit met logitech Harmony 665

De mediabox Next schakelt niet uit met de logitech Harmony 665 de andere functies doen het wel is er iemand die een oplossing weet?

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Hans Wolters 53
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Helaas Dave dit is niet de oplossing, weet jij toevallig hoe je via email in contact kan komen met Logitech

 

Bekijk in context

26 Reacties 26
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23748Posts
  • 1054Oplossingen
  • 7563Likes

Heeft de Logitech Harmony 665 dit wel gedaan?

 

Als dit wel zo is, dan is er iets veranderd, zo niet, dan ben ik bang dat er geen code voor aan en uit zetten of je moet Cisco of Pace proberen.

 

en anders Misschien even je schakelaar uitzetten dat de Media Box even tot rust komt, en daarna weer aan en opnieuw opstarten, tot je weer beeld heb, en dan kijken of het weer werkt.

 

Zo niet, druk dan op je Ziggo afstandbediening, Home Knop daarna Tandwiel, vervolgens naar tabblad Beeld en geluid, daar kies je Apparaat met Een knop aan-uitzetten voor Aan als deze op uit staat.

 

Dan gebruik je daarna als je uit het menu bent de Logitech Harmony weer.

Hans Wolters 53
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Hoi Dave ik ga dit proberen bij mijn oude ziggobox werkte het wel.

Hans Wolters 53
Topicstarter
Level 4
  • 35Posts
  • 3Oplossingen
  • 3Likes

Helaas Dave dit is niet de oplossing, weet jij toevallig hoe je via email in contact kan komen met Logitech

 

PJD_

Level 10
  • 430Posts
  • 6Oplossingen
  • 339Likes

Ik lees in een ander topic dat je het type nummer in moet stellen op Arris, type DCR-71111

Is wel bij een samsung, denk dat het bij logitech ook wel werkt.

 

https://community.ziggo.nl/t5/TV-Radio/Mediabox-Next-4K-modelnummer-en-fabrikant/td-p/87281

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23748Posts
  • 1054Oplossingen
  • 7563Likes

Heb je al op je Media Box de nieuwe versie 4.42 of nog de 4.41, anders zou morgen @Alex  of @Paul  dit morgen even moeten oppakken, hun kennen dit navragen aan de Test Specialisten en eventueel dan aan jou doorgeven.

Logitech e-mail  zal niet helpen want dit is een Ziggo issue die moeten dit aangeven welke code je moet hebben, maar opvallend dat alles werkt behalve de aan en uit knop. Ik door de tag dat ze morgen ochtend dit topic oppakken.

Verwijderd account
Niet van toepassing

@PJD_,

Niet Arris , maar de Pace DCR7111.Ik heb zelf de afstandsbediening van de Pace, en daarmee kan ik de next gewoon via IR uitzetten.Dus lijkt me niet softwareversie gerelateerd.

PJD_

Level 10
  • 430Posts
  • 6Oplossingen
  • 339Likes

Ik gaf niet meer door dan wat er daar gemeld word, mag van mij alles zijn als het maar gaat werken voor TS.

@Dave! Het zou ook via Logitech kunnen, zij moeten dan de code aanpassen zodat die weer gaat werken, alleen als Ziggo het weer gaat wijzigen zit je weer met de ellende, dus is het idd meer een Ziggo kwestie.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23748Posts
  • 1054Oplossingen
  • 7563Likes

@PJD_  voorheen kon je de Pace 711 en de Cisco gebruiken maar software code's veranderen steeds en als je een dure Logitech hebt, dan vind ik dat ze dan de code's moeten behouden.

 

Ik zie in dit topic vanaf software 4.27 het al niet meer doet, echt Ziggo issue. 

Verwijderd account
Niet van toepassing

@Dave!wel raar dat Ziggo dat steeds aanpast.Moet inderdaad gewoon een keer hetzelfde blijven.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23748Posts
  • 1054Oplossingen
  • 7563Likes

Daarom heb ik de 2 Moderators getagt. Hopelijk morgen duidelijkheid.

PJD_

Level 10
  • 430Posts
  • 6Oplossingen
  • 339Likes

@Dave!lekker dan als Ziggo het steeds veranderd, dan is een logitech nog makkelijk aan te passen, maar je zal een AllforOne hebben, kun je hem opsturen voor aanpassingen, logitech kan makkelijk via hun Harmony software.

 

RoWi.

Level 20
  • 18362Posts
  • 763Oplossingen
  • 6286Likes

@Dave!  schreef:

Daarom heb ik de 2 Moderators getagt. Hopelijk morgen duidelijkheid.


Welke duidelijkheid, hooguit sorry wij ondersteunen geen hardware van derden.

Er is geen enkele reden om IR codetabellen te wijzigen.

 

 Dit overstijgt Ziggo, alle Liberty Global boxen ook die bij Virgin Media zullen dit probleem hebben.

 

 

Verwijderd account
Niet van toepassing

Precies @PJD_ 

Ik heb zo'n One-For-All besteld, en ga maar gewoon terug naar mijn oude Pace mediabox.Die nieuwere dingen van Ziggo is altijd wat mee.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23748Posts
  • 1054Oplossingen
  • 7563Likes

@PJD_ ben het met je eens, dit moet goed geregeld worden en hoop morgen dat ze meer duidelijkheid kunnen geven de 2 moderators. Ik heb geen ervaring met de Logitech, weet wel dat ze prijzig zijn en dat je alles kan instellen en dan moet je ook een Media Box kunnen bedienen. Is even afwachten wat de Moderators kunnen betekenen.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23748Posts
  • 1054Oplossingen
  • 7563Likes

@RoWi. Er zijn code's die de Media Box via Logitech wel kunnen laten werken, die weet ik niet uit me hoofd, mocht jij beter weten, dan nemen we jou stelling aan, we gaan het afwachten morgen, meer kunnen we nu niet doen, tenzij er nu een Moderator is nu kan reageren. Maar kan topic ook melden, dit heeft geen prioriteit omdat je ook een Ziggo Afstandsbediening hebt.

RoWi.

Level 20
  • 18362Posts
  • 763Oplossingen
  • 6286Likes

@Dave!  schreef:

@RoWi. Er zijn code's die de Media Box via Logitech wel kunnen laten werken, die weet ik niet uit me hoofd, mocht jij beter weten, dan nemen we jou stelling aan, we gaan het afwachten morgen, meer kunnen we nu niet doen, tenzij er nu een Moderator is nu kan reageren. Maar kan topic ook melden, dit heeft geen prioriteit omdat je ook een Ziggo Afstandsbediening hebt.


Klopt echter de code die jij bedoelt staat los van de code tabellen die ik bedoel. Elke knop geeft een bepaald signaal die gekoppeld is aan een functie. De Logitech modellen missen de juiste code voor de terugknop, en nu blijkbaar ook een teruggekeerd probleem met uit en aanzetten.

PJD_

Level 10
  • 430Posts
  • 6Oplossingen
  • 339Likes

@Dave!, Bij de harmony's is er een data base met instellingen die beheerd word door logitech, je koppelt je afstandbediening aan het programma en kan zo de te gebruiken apparaten invoeren, de codes zouden dan moeten werken tezij ze veranderd worden, dan zal logitech dat ook moeten aanpassen.

Voordeel is, je kan tot 22000 aparaten bedienen zonder de codes voor geprogrameerd hebben in de AB.

Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23748Posts
  • 1054Oplossingen
  • 7563Likes

@PJD_  zo leren we weer iets. Ik ken ze niet, maar dank je voor je uitleg.

RoWi.

Level 20
  • 18362Posts
  • 763Oplossingen
  • 6286Likes

En daar zit het probleem  de database van Logitech is niet up to date, en dat probleem ligt ofwel bij Liberty Global of Arris de fabrikant, of Logitech zelf het is maar niet wie moet wie inlichten bij wijzigingen.

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic