Hallo allemaal,
Wij hebben de foutcode al een een week. Ik heb de mediabox xl. Ook hebben dat het systeem soms vast loopt en dus moeten we hem restarten. Deze stappen heb ik al gedaan:
1. Hij staat op snelle start.
2. Al meerdere keren gerestart.
3. Er is geen storing op het netwerk van ziggo.
Moet ik ziggo gaan bellen om mijn mediabox te laten vernieuwen of moet ik er mee dealen.
Groet,
Crunx
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hoi,
Even een update: Onze versterker werkte niet goed, Dus die hebben we even nagekeken. Alles werkt nu weer! Ik hou jullie op de hoogte wanneer het niet meer werkt.
Groet,
Crunx
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?
En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?
Als ik thuis ben maak ik even een foto 😄
TOP, dan kan er verder gekeken worden, je hoeft er zeker niet mee te dealen, het kan sowieso opgelost worden, op welke manier dan ook.
Hoi,
Even een update: Onze versterker werkte niet goed, Dus die hebben we even nagekeken. Alles werkt nu weer! Ik hou jullie op de hoogte wanneer het niet meer werkt.
Groet,
Crunx
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.