Crunx
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

CS9097

Hallo allemaal,

 

Wij hebben de foutcode al een een week. Ik heb de mediabox xl. Ook hebben dat het systeem soms vast loopt en dus moeten we hem restarten. Deze stappen heb ik al gedaan:

1. Hij staat op snelle start.

2. Al meerdere keren gerestart.

3. Er is geen storing op het netwerk van ziggo.

Moet ik ziggo gaan bellen om mijn mediabox te laten vernieuwen of moet ik er mee dealen.

Groet,

Crunx

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Crunx
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hoi,

Even een update: Onze versterker werkte niet goed, Dus die hebben we even nagekeken. Alles werkt nu weer! Ik hou jullie op de hoogte wanneer het niet meer werkt.

Groet,

Crunx

Bekijk in context

4 Reacties 4
Bert
Super Expert
Super Expert
  • 45248Reacties
  • 2686Oplossingen
  • 9785Likes

Kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je huis binnenkomt met eventuele splitters en versterkers op de foto?


En eventueel ook een foto van een andere wandcontactdoos waar de Mediabox XL op aangesloten zit?

Crunx
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Als ik thuis ben maak ik even een foto 😄

Bert
Super Expert
Super Expert
  • 45248Reacties
  • 2686Oplossingen
  • 9785Likes

TOP, dan kan er verder gekeken worden, je hoeft er zeker niet mee te dealen, het kan sowieso opgelost worden, op welke manier dan ook.

Crunx
topicstarter
Gedreven Ontdekker
  • 7Reacties
  • 1Oplossingen
  • 6Likes

Hoi,

Even een update: Onze versterker werkte niet goed, Dus die hebben we even nagekeken. Alles werkt nu weer! Ik hou jullie op de hoogte wanneer het niet meer werkt.

Groet,

Crunx

Bekijk in context

Uitgelicht topic