- Onze mediabox geeft al meer dan een week de foutcode: CS9097 met als gevolg dat interactieve TV, on-demand enz. niet werkt.
- Type mediabox: CH7465LG
- Geeft de melding dat hij aan het verbinden is met het internet, maar dat duurt nu dus al meer dan een week
- Rode tekst "offline" op de Mediabox
- Bij installeren Mediabox moesten wij de Mediabox via ons WiFi-netwerk verbinden met het internet. Dit hebben wij toen ook gedaan en alles heeft goed gewerkt tot aan het moment dat Ziggo de Mediabox op afstand voorzien heeft van nieuwe firmware.
- Kabels die op Mediabox zijn aangesloten: Voeding, CAI en HDMI
- Via menu fabrieksinstellingen terugzetten werkt niet, want Mediabox geeft aan hier een internetverbinding voor nodig te hebben .
- Functionaliteit om WiFi-connectie met thuisnetwerk opnieuw in te stellen is niet te vinden in het menu van de Mediabox
- WiFi-thuisnetwerk is getest en werkt prima. Daar hoeven wij het probleem niet in te zoeken.
Hoe is dit probleem op te lossen?