OK heel duidelijk.
ik zie een heel laag binnenkomend signaal en een veel te hoog uitgaand signaal, dat wil zeggen dat het modem volop gaat versterken om de Ziggo servers te bereiken.
Ergens zit een enorme weerstand en die is hoog genoeg om je Mediabox XL geen enkele verbinding te laten hebben met Ziggo, zowel niet binnenkomend als uitgaand voor de juiste communicatie.
De foto van de aansluiting laat een GUT63 zien, dat is een coax rijgdoos en die is sowieso nergens te gebruiken bij Ziggo en al helemaal niet als eerste wandcontactdoos.
Daar moet een galvanisch gescheiden Abonnee Overname Punt komen.
Dit mag je niet zelf uitvoeren, maar wordt gratis uitgevoerd door een Ziggo monteur.
Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.
Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info