1
Vraag
2
Reacties
fmradio

Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes

CS2217 bij Spiders 3D

De opgenomen film Spiders 3D is niet meer terug te kijken. Ook terugkijken kan niet. Foutmelding is CS 2217. Diagnose mediabox next is goed. Mediabox reset gedaan. Modem herstart (van stroom). Elk willekeurig ander opgenomen programma op terug kijken werkt gewoon. De opname heeft gewerkt, sinds vandaag kan terugkijken niet meer of tot een bepaald punt. Het lijkt wel if de opname om zeep is geholpen. Helaas treedt dit vaker op met andere programma's. Iemand idee hoe dit bij Ziggo eenvoudig aan te kaarten of op te lossen ?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
fmradio
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Evert,
Dank je voor je reactie. Wel spijtig, dat dit gebeurt en ziggo dit probleem niet meldt. Nu denken klanten, dat het aan hun Next ligt, terwijl het een probleem bij Ziggo betreft. Nogmaals bedankt. Gr Frank

Bekijk in context

6 Reacties 6
fmradio
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Film blijkt na 20-30 min niet meer te bekijken. Daarom werkte Kijk verder niet meer. Dus film lijkt beschadigd.
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi,

Wanneer was de film op tv? Toevallig 4 of meer dagen geleden?

Groet,
Evert
fmradio
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi,
Klopt. 22 aug RTL 7, rond 22:00.
Gr. Frank
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Hoi Frank,

Dit kan helaas vaker gebeuren. Dan kan het zijn dat de eerste paar dagen je de opname gewoon kunt zien en dan vanaf de 4e dag niet meer. Ziggo is bezig dit op te lossen.

Groeten!
fmradio
Topicstarter
Level 2
  • 5Posts
  • 1Oplossingen
  • 1Likes
Hoi Evert,
Dank je voor je reactie. Wel spijtig, dat dit gebeurt en ziggo dit probleem niet meldt. Nu denken klanten, dat het aan hun Next ligt, terwijl het een probleem bij Ziggo betreft. Nogmaals bedankt. Gr Frank
Evert

Level 18
T.E.A.M.
  • 6906Posts
  • 788Oplossingen
  • 1997Likes
Waar heeft Ziggo gezegd dat dit niet zo is?
Ik heb het juist van Ziggo te horen gekregen.
Of ik moet me nu vergissen... :grimacing:
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic