Beste Ziggo,
Sinds deze week bij alle opnames CS2212 foutmelding.
Nee, bij mij ligt het niet aan mijn binnen bekabeling o.i.d. want alles is net door een monteur nagezien, gerepareerd en/of vervangen.
Het probleem zit bij Ziggo. Er zijn meerdere klachten over deze foutmelding.
Mijn moeder, ander woonadres, heeft exact hetzelfde als ik.
Wat gebeurd er?
Op maandag 4 juli opgenomen programma's waren op vrijdag 8 juli niet meer afspeelbaar met foutmelding CS2212. Programma's opgenomen van 5 juli, 6 juli, 7 juli en 8 juli, zijn nog af te spelen en te kijken zonder problemen.
Zaterdag 9 juli zijn vervolgens de programma's opgenomen op dinsdag 5 juli niet meer afspeelbaar met foutmelding CS2212. De programma's van 6 juli, 7 juli en 8 juli zijn nog afspeelbaar.
Vandaag zijn vervolgens de programma's opgenomen op woensdag 6 juli niet meer afspeelbaar met foutmelding CS2212. De programma's van 7 juli en 8 juli zijn nog afspeelbaar.
Zien jullie de tendens Ziggo?
Resetten van de box, stroom er af... het helpt allemaal niets. Dus ik weet nu al wat er morgen op het programma staat. Dan zijn de opgenomen programma's van donderdag 7 juli niet meer afspeelbaar met foutmelding CS2212.
Dus Ziggo, ergens zit er iets fout als er zoveel mensen verspreid door Nederland van exact hetzelfde probleem ineens hevig last hebben!