Sunny

Level 5
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

CS2212 foutmelding, tendens zichtbaar, probleem bij Ziggo

Beste Ziggo,

Sinds deze week bij alle opnames CS2212 foutmelding. 

Nee, bij mij ligt het niet aan mijn binnen bekabeling o.i.d. want alles is net door een monteur nagezien, gerepareerd en/of vervangen.

Het probleem zit bij Ziggo. Er zijn meerdere klachten over deze foutmelding.

Mijn moeder, ander woonadres, heeft exact hetzelfde als ik.

 

Wat gebeurd er?

 

Op maandag 4 juli opgenomen programma's waren op vrijdag 8 juli niet meer afspeelbaar met foutmelding CS2212. Programma's opgenomen van 5 juli, 6 juli, 7 juli en 8 juli, zijn nog af te spelen en te kijken zonder problemen.

 

Zaterdag 9 juli zijn vervolgens de programma's opgenomen op dinsdag 5 juli niet meer afspeelbaar met foutmelding CS2212. De programma's van 6 juli, 7 juli en 8 juli zijn nog afspeelbaar.

 

Vandaag zijn vervolgens de programma's opgenomen op woensdag 6 juli niet meer afspeelbaar met foutmelding CS2212. De programma's van 7 juli en 8 juli zijn nog afspeelbaar.

 

Zien jullie de tendens Ziggo? 

 

Resetten van de box, stroom er af... het helpt allemaal niets. Dus ik weet nu al wat er morgen op het programma staat. Dan zijn de opgenomen programma's van donderdag 7 juli niet meer afspeelbaar met foutmelding CS2212.

 

Dus Ziggo, ergens zit er iets fout als er zoveel mensen verspreid door Nederland van exact hetzelfde probleem ineens hevig last hebben!

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/foutcodes/foutcode-cs2212

 

Het is bekend.

 

**Toevoeging moderator: De storing is inmiddels opgelost, de opnames zijn weer af te spelen**

Bekijk in context

7 Reacties 7
KBX458

Oud Community-lid
  • 8462Posts
  • 377Oplossingen
  • 2929Likes

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/foutcodes/foutcode-cs2212

 

Het is bekend.

 

**Toevoeging moderator: De storing is inmiddels opgelost, de opnames zijn weer af te spelen**

Lionman

Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Probleem ligt inderdaad bij Ziggo. Een opname van 5/7 vertoont hetzelfde, maar ook terugkijken is zonder succes. Dit is eveneens het geval als ikde Ziggo Go app op mijn smartphone gebruik. Video niet afspeelbaar.

Dit staat los van opname terugkijken of programma terugkijken.......

Structureel probleempje bij Ziggo dus......

 

Sunny
Topicstarter
Level 5
  • 72Posts
  • 0Oplossingen
  • 7Likes

@KBX458 

Mijn excuses, ik heb niet goed gekeken. Ik heb die pagina link meermaals voorbij zien komen voordat ik dit topic plaatste maar ik heb compleet die gele balk erboven gemist waarin staat dat Ziggo er mee bezig is.
Dit topic kan als niet geschreven beschouwen worden aangezien het al genoeg gemeld is op de community.
En ik hoop dat Ziggo het probleem snel gevonden en opgelost heeft!

Lionman

Level 10
  • 457Posts
  • 6Oplossingen
  • 113Likes

Imderdaad, als de opname is verwijderd kan er gekeken worden met replay tv (voor zover nog beschikbaar uiteraard)......

Nu maar hopen dat er snel een structurele oplossing volgt.

Wisl58

Level 5
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Het komt nog steeds voor

 

Maud
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2197Posts
  • 230Oplossingen
  • 415Likes

@Wisl58, wat zuur dat het probleem nog steeds voorkomt 😞 Is dit bij elke opname het geval of komt dit af en toe voor? Of steeds bij dezelfde zender? 

Wisl58

Level 5
  • 50Posts
  • 0Oplossingen
  • 18Likes

Het is gelukkig niet bij mijn zelf maar bij een kennis die net met de mediabox next binnen een week mediabox next omgeruild wat niet geholpen heeft 

Uitgelicht topic