Sinds vandaag dus mogelijkheid om tijdelijkook film1 zenders te kunnen bekijken.
Echter krijg ik op deze 4 zenders (101-104) de foutmelding CS2000.
Ik heb de voorgestelde stappen van Ziggo om het probleem te verhelpen doorlopen, helaas zonder resultaat.
Heeft iemand nog een suggestie?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Sorry
Be rt de Next zit op de 4de.
Marije en kbx458 bedankt voor het meedenken en helpen.
Nee, dit is geen splitter, dit is het AOP = Abonnee Overname Punt = eerste plaats waar Ziggo het huis binnenkomt.
Op 4, ik vermoede al zoiets, dat is een versterking voor 20 meter kabel, dat is mogelijk te sterk.
Kun je die eens op 2 aansluiten?
Die ziet er op zich ook nog goed uit, ik zou nu als eerste de Next van versterking 4 naar 2 zetten en kijken wat er gebeurd.
Ik heb de next nu aangesloten op ‘2’. Moest even wat dingen omzetten voor het aansluiten. Krijg nu melding CS2004 weer.
Melding is nu weg, en een beter beeld maar nog niet zonder storing. Melding weer terug.
Ik heb de kabel nog een keer nagelopen op beknellingen e.d..
Beeld is nu prima.
bedankt allemaal.
TOP, veel kijkplezier gewenst.
Kijk aan! Met een beetje teamwork komen we er wel 😉
Geweldig dat het nu werkt @Robdings . Heel erg veel kijkplezier!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.