Ik krijg deze foutmeldingen.
Kom niet verder. Er komt een monteur langs maar misschien kunnen jullie het verhelpen voordat de monteur er is?
Groetjes.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Hoe is je Next aangesloten op het modem?
Hij heeft gewoon altijd goed gedaan. Via kabel internet.
Als ik fabrieks instellingen doe krijg ik de melding cs1011 daarna stuurt ziggo een signaal zodat die herstart word. Dan instaleerd die een update, heb dan 1 minuut beeld en dan krijg ik die andere twee foutmeldingen en een rond figuur met een streep erdoor bij elke zender.
En als ik bij diagnose keek stond er signaalkwaliteit op niet geactiveerd.
Sinds de heractivering van me ziggo abonnement.zijn de problemen begonnen.
Wat doet deze actie?
Kom niet verder als dit.
Zie bijlage.
Als ze hem vanuit ziggo herstarten krijg ik opgegeven wel beeld. Tot ik die andere 2 meldingen krijg.
Hi @RobUtrecht030 ,
Ik denk dat het het beste is als je de monteur afwacht, een moderator kan mogelijk ook iets betekenen, maar als er van 2 kanten tegelijk aan gewerkt word is dat niet altijd handig.
Er is wel een tijdelijk alternatief, namelijk om de coax kabel direct op de TV aan te sluiten. Je kunt dan niet meer van bijvoorbeeld terugkijken gebruik maken, maar je kunt wel live tv kijken. De meeste zenders op die manier alsnog zien. 🙂 Zie hier hoe je dat instelt:
https://www.ziggo.nl/klantenservice/installeren/tv-aansluiten/digitale-tv-zonder-kastje#/
cs1011 betekend dat de box niet actief is op een klantnummer. zie je het serienummer van jouw mediabox wel in Mijnziggo? je geeft aan heractivatie van het abo, vermoedelijk gaat daar eea mis en dat kan een monteur ook niet oplossen, in dit geval is het tv-gedeelte niet juist opnieuw actief gezet
Waarom kan niemand dit oplossen dan...?
Wie moet het dan oplossen.
Ja nummer was goed. Ze zouden wel een nieuwe box opsturen maar die is nooit aangekomen.
Mijn ziggo go app doet het ook nog steeds niet zo als aangegeven in een ander topic.
Bij mijn serie nummer staat het ca id nummer het 2e nummer op mijn kastje.
CS1011 betekent dat de software niet geïnstalleerd kan worden
CS9993 betekent dat de internet verbinding wel werkt, maar te traag is.
CS6210 geeft aan dat de instellingen niet bijgewerkt konden worden.
Het klinkt alsof de internet verbinding naar de mediabox niet helemaal in orde is.
-Ervaar je ook problemen met de internet verbinding op andere apparaten?
-Is je modem rechtstreeks op het Ziggo modem zelf aangesloten?
-Zijn er verder nog netwerk apparaten in gebruik naast het Ziggo modem? Wifiboosters of routers?
Internet is overal goed verder. Zal eens een internet kabel direct aansluiten op het internet kastje.
Ook foutmeldingen cs2000 en cs2004 nu bij diagnosktiek
Hmm volgens mij hebben we het opgelost samen 👍
Ik had opeens weer beeld, en deed me coax terug erin. En heractivering van zenders via mijnziggo en toen sprongen me zenders opeens terug.
hoort die next wel bij het abonnement of is het een via marktplaats gekochte of gekregen next ?
Na een uur of 2 ben ik weer alle zenders kwijt.. dan moet ik weer her activeren van zenders doen via mijn ziggo. Om dit nu elke dag een paar te keer moeten doen lijkt me ook niet de oplossing lol.
Jaa gewoon origineel.
@RobUtrecht030 schreef:Na een uur of 2 ben ik weer alle zenders kwijt.. dan moet ik weer her activeren van zenders doen via mijn ziggo. Om dit nu elke dag een paar te keer moeten doen lijkt me ook niet de oplossing lol.
Hoe heb je het interne netwerk opgezet? Maak je b.v. gebruik van eigen DNS / DHCP servers oid, of laat je alles netjes over aan het Ziggo modem?
Even een vraag voor de zekerheid, want die 2 uur doet mij aan een verlopen interne DHCP "lease" denken, maar ik weet natuurlijk niet of dat van toepassing is.
aangezien ziggo go het ook niet dood heeft het waarschijnlijk te maken met de tv diensten die niet correct actief zijn gezet, heb je na die 2 u ziggo go geprobeerd en dat toen de next eruit klapte? ik kwam dit namelijk zo'n 1,5 jaar geleden tegen bij iemand. een monteur kan geen administratieve problemen oplossen, alleen doorzetten naar een andere afdeling. een moderator kan dit op afstand ook doen zodat er geen monteur hoeft langs te komen
Hmm kom er net achter als ik wil inloggen op mijn ziggo go op mijn mobiel gooit die de zenders van me tv af. Heb namelijk een probleem met ziggo go app (ander topic)
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.