Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
RobUtrecht030
Level 2

CS1011 CS9993 CS6210

Ik krijg deze foutmeldingen.

Kom niet verder. Er komt een monteur langs maar misschien kunnen jullie het verhelpen voordat de monteur er is?

Groetjes.

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
30 Reacties 30
RobUtrecht030
Level 2
Topicstarter

Ja als ik probeer in te loggen op mijn ziggo go app gooit hij mij zenders van de next af. Vaag 😕

0 Kudos
RickBe
Level 6

Als ik het goed begrijp kan je de zenders ophalen via Mijn Ziggo. Dan doet alles het ook weer.

Het blijft werken totdat je de Ziggo Go app opent. Dan krijg je een verbodsbord te zien.

Als dit het geval is, neem dan opnieuw contact op met de klantenservice. Er kan een fout zijn in de achterliggende systemen.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@RickBe Dat is een bekend probleem wat meerdere mensen al grofweg een jaar ervaren.

Ziggo is er mee bezig.

Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.

0 Kudos
RickBe
Level 6

Klopt dit is een probleem dat vaker in 2023 is voorgekomen. Een community medewerker kan dit natuurlijk ook oppakken.

Dit zal doorgezet moeten worden naar de backoffice en een oplospartij. De oplossing kan dus even duren, maar zolang het zenderpakket opgehaald wordt en Ziggo Go niet gebruikt wordt moet het probleem dan ook niet voorkomen.

0 Kudos
Gio2903
Level 17

ja precies, dat dacht ik al. helaas tot die tijd ziggo go dus niet gebruiken, wellicht het account van iemand anders als je ziggo go zelf regelmatig gebruikt/nodig hebt. ik wist niet dat deze problemen er nog steeds waren, de laatste keer dat ik het tegenkwam was begin 2024 volgens mij..

0 Kudos
RickBe
Level 6

In principe spelen deze problemen ook niet meer. Dit zou een individueel geval moeten zijn. Vandaar dat het wel doorgezet moet worden door een Ziggo medewerker.

0 Kudos
PeterH2020
Level 12

Ondanks dat het administratief opgelost kan worden zou ik de monteur wel laten staan.  De monteur kan ook in de systemen dit gaan melden op klantnummer. Dan wordt het probleem ook zichtbaar voor andere medewerkers van Ziggo.

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Gio2903  schreef:

ja precies, dat dacht ik al. helaas tot die tijd ziggo go dus niet gebruiken, wellicht het account van iemand anders als je ziggo go zelf regelmatig gebruikt/nodig hebt. ik wist niet dat deze problemen er nog steeds waren, de laatste keer dat ik het tegenkwam was begin 2024 volgens mij..

@Gio2903 Dat klopt, vanaf maart 2024, en er zijn nog steeds mensen waar het nog steeds niet opgelost is.

In de achtergrond is men nog steeds bezig om het op te lossen en testen klanten, waarbij dit speelt, met regelmaat of een bepaalde actie in de achtergrond de oplossing is en tot nu toe is er nog geen oplossing.

@RickBe Deze problemen spelen nog steeds sinds maart 2024 en er komen ook nog steeds nieuwe gevallen bij.

@PeterH2020 Het is ook nog niet administratief op te lossen weet ik uit eigen ervaring.

0 Kudos
Gio2903
Level 17

bij de klant waar ik toen was is het gekomen toen hij een overstap naar een andere provider heeft gemaakt en die toen geannuleerd heeft en het "oude" ziggo abo terug actief is gezet, net als bij TS vermoed ik gezien "Sinds de heractivering van me ziggo abonnement.zijn de problemen begonnen." vreemd dat ze nog steeds niet gevonden wat vervolgens deze bug veroorzaakt..

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

@Gio2903 Wat deze bug triggert is even het abonnement weg en weer terug of b.v. het abonnement van Alles-in-1 per ongeluk naar internet only en weer terug.

Er komt wel een definitieve oplossing, maar dat gaat nog een aantal maanden duren.

0 Kudos
Krista
Community Moderator
Community Moderator

Goedemorgen @RobUtrecht030

Wat een irritant probleem zeg! Hoe staat het er momenteel mee voor?
Het lijkt mij verstandig om toch een monteur in te plannen die dit komt oplossen. Vind je dat oke? En zo ja, welke data en tijd zou je uitkomen? Dan ga ik de monteur gelijk voor je inplannen als dit nog nodig is. 

We horen graag van je! 

0 Kudos