Is er iemand die ook na enkele weken een werkende mediabox next
gehad te hebben.
Dat eerst ineens al je opnames zijn verdwenen om vervolgens niks meer te kunnen opnemen en geen replay tv te kunnen gebruiken om vervolgens daarna de melding CS1010 te krijgen?
Zo ja hoelang heeft het geduurd voordat het weer werkte?
Ik ben vanaf dinsdag aan het bellen met de klantenservice die niks weten en kunnen doen.
Ik heb via Twitter contact gehad met webcare en daar heb ik op mijn laatste vraag gisteravond 19:10 ook geen reactie meer op gekregen.
Vandaag weer gebeld met de klantenservice en weer konden ze me niet vertellen hoe het opgelost wordt , er staat een case open vanaf dinsdag en daar moet ik maar op wachten want zij kan er niet bij in het systeem.
Via Ziggo go app kan ik nu ook alleen nog maar live tv kijken en movies en series zo wat ik in mijn abonnement heb zitten kan ik niet gebruiken omdat ik de melding krijg dat het geen onderdeel uitmaakt van mijn abonnement.
Ik wordt er een beetje moedeloos van ondertussen.