Opgelost! Ga naar oplossing.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dave- wrote:
Het zou kunnen dat de module gewoon stuk is gegaan, en dan kan deze denk ik omgeruild worden voor een nieuwe.
Zeker durf ik het niet te zeggen of er kosten aan verbonden zit.
Een Moderator pakt zekers dit topic op en kan je beter helpen, als u in uw profiel postcode en huisnummer zet (niet zichtbaar voor leden alleen moderators en jezelf) dan kunnen ze u beter helpen.
Be rt wrote:
Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.
Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.
Be rt wrote:
Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.
Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.