Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Ria D
Level 1

CI+ werkt niet meer

Sinds deze ochtend werkt 1 van mijn CI niet meer.
Er staat dat ik een abonnement nodig heb om deze zender te bekijken.
Op mijn ziggo gekeken is gewoon geactiveerd,heb mijn abonnement niet veranderd.
Snap er geen draad van.
0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.

Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Bekijk in context

Ga naar reactie
14 Reacties 14
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Misschien even de TV van de stroom en de CI+ even uit de TV halen, daarna weer op de stroom en de CI+ er in doen.
Ria D
Level 1
Topicstarter
Verschillende keren gedaan en ook van huiskamer naar slaapkamer verplaatst,maar nee hoor niets nada.
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Misschien dat er een Storing is op uw adres en dat dit de oorzaak is, als ze het allebei gedaan hebben kan dat niet zomaar uitvallen.
Ria D
Level 1
Topicstarter
Geen storingen in mijn postcode,zo vreemd de een doet het wel de ander niet.
Degene die het niet meer doet is nog van UPC,de andere van Ziggo.
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Het zou kunnen dat de module gewoon stuk is gegaan, en dan kan deze denk ik omgeruild worden voor een nieuwe.
Zeker durf ik het niet te zeggen of er kosten aan verbonden zit.

Een Moderator pakt zekers dit topic op en kan je beter helpen, als u in uw profiel postcode en huisnummer zet (niet zichtbaar voor leden alleen moderators en jezelf) dan kunnen ze u beter helpen.
AlexHelpt
Level 16
Dave- wrote:
Het zou kunnen dat de module gewoon stuk is gegaan, en dan kan deze denk ik omgeruild worden voor een nieuwe.
Zeker durf ik het niet te zeggen of er kosten aan verbonden zit.

Een Moderator pakt zekers dit topic op en kan je beter helpen, als u in uw profiel postcode en huisnummer zet (niet zichtbaar voor leden alleen moderators en jezelf) dan kunnen ze u beter helpen.


Verkeerd advies.

'Niet het juiste abonnement' verwijst naar een probleem met de smartcard. Staat deze smartcard (juiste nummer) wel tussen je actieve smartcards in MijnZiggo?

Als er een probleem met de CI+-module (dus decoder) zou zijn, krijg je iets te zien in de trant van 'Gecodeerd signaal/programma' en is hier dus niet aan de orde.
0 Kudos
Dave
Level 20
T.E.A.M.
Smartcard staat in Mijn Ziggo zegt TS dan ga ik er vanuit dat ie werkt als ie het nog deed gister. AlexHelpt
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.

Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.
Ga naar reactie
Ria D
Level 1
Topicstarter
Ja hij staat nog als geactiveerd in mijn ziggo,gisteravond deed hij het nog gewoon.
0 Kudos
Ria D
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.

Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Ga ik doen.
Bert
Level 21
T.E.A.M.
Een paar keer met de smartcard heen en weer gaan in de module lost ook wel eens niet juist contact op tussen smartcard en module.
En de module er een keer uithalen en weer goed doordrukken bij het erin doen.
0 Kudos
Ria D
Level 1
Topicstarter
Be rt wrote:
Het lijkt erop dat je abonnement niet goed bij je smartcard aankomt.

Met de TV aan:
Mijn Ziggo -> Producten iets naar beneden scrollen en onder de Smartcard op Zenders en pincode herstellen klikken en dan op de volgende pagina op Opnieuw ophalen.

Dank je wel,hij werkt weer.
Bert
Level 21
T.E.A.M.
TOP, veel kijkplezier gewenst.:relaxed:
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
Fijn dat alles weer werkt door de goede hulp die je hier op de Community is geholpen, Ria D. Bedankt voor de terugkoppeling 🙂
0 Kudos