Beste mensen,
Ik heb flink gezocht in diverse community, maar kan geen eenduidig antwoord vinden. Ik wil graag dat het binnenkomende tv signaal direct / onbewerkt naar mijn tv gestuurd wordt. Ik heb begrepen dat de Next / Next Mini (nog steeds) niet zo ingesteld kunnen worden dat zij het signaal 1 op 1 doorgeven aan de tv (waarbij de beste 'oplossing' lijkt te zijn het uitgangssignaal op 1080i te zetten, omdat de meeste uitzendingen deze resolutie hebben). Mijn vraag: doet een CI+ module nog iets met het signaal of geeft deze het binnenkomende signaal zonder bewerkingen, upscaling, etc. door aan de tv?
Hartelijk dank voor jullie reacties.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Je ci+ module decodeert alleen maar.
Alle beeldverwerking wordt door je tv afgehandeld.
De info op de ziggo site is dan ook fout, ondanks dit al meerdere malen aangegeven past ziggo het niet aan.
Eem module is geen ontvanger maar een decoder.
CI+ modules | Klantenservice | Ziggo
Wat is een CI+ Module?
Een CI+ Module is een kleine digitale ontvanger in de vorm van een metalen insteekkaart met een smartcard erin. Deze plaats je rechtstreeks in een voor CI+ geschikte tv. Met CI+ geniet je van digitale televisie zonder een los kastje.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een CI+ CAM (module) zorgt voor decodering van Irdeto/Nagravision en heeft niets met beeldverwerking te maken.
Je ci+ module decodeert alleen maar.
Alle beeldverwerking wordt door je tv afgehandeld.
De info op de ziggo site is dan ook fout, ondanks dit al meerdere malen aangegeven past ziggo het niet aan.
Eem module is geen ontvanger maar een decoder.
CI+ modules | Klantenservice | Ziggo
Wat is een CI+ Module?
Een CI+ Module is een kleine digitale ontvanger in de vorm van een metalen insteekkaart met een smartcard erin. Deze plaats je rechtstreeks in een voor CI+ geschikte tv. Met CI+ geniet je van digitale televisie zonder een los kastje.
Hartelijk dank @Steefb . Helder!
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.