Vraag
Reacties
Oplossing
Aankondigingen
Nieuw op de Community? Laat ons in 3 minuten weten wat je verwacht van je bezoek. Vul nu de vragenlijst in.
Sapperdeflapper
Level 1

CI+ wel of niet upscaling?

Beste mensen,

Ik heb flink gezocht in diverse community, maar kan geen eenduidig antwoord vinden. Ik wil graag dat het binnenkomende tv signaal direct / onbewerkt naar mijn tv gestuurd wordt. Ik heb begrepen dat de Next / Next Mini (nog steeds) niet zo ingesteld kunnen worden dat zij het signaal 1 op 1 doorgeven aan de tv (waarbij de beste 'oplossing' lijkt te zijn het uitgangssignaal op 1080i te zetten, omdat de meeste uitzendingen deze resolutie hebben). Mijn vraag: doet een CI+ module nog iets met het signaal of geeft deze het binnenkomende signaal zonder bewerkingen, upscaling, etc. door aan de tv?

Hartelijk dank voor jullie reacties. 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb
Level 20

Je ci+ module decodeert alleen maar.

Alle beeldverwerking wordt door je tv afgehandeld.

De info op de ziggo site is dan ook fout, ondanks dit al meerdere malen aangegeven past ziggo het niet aan.

Eem module is geen ontvanger maar een decoder.

CI+ modules | Klantenservice | Ziggo

Wat is een CI+ Module?
Een CI+ Module is een kleine digitale ontvanger in de vorm van een metalen insteekkaart met een smartcard erin. Deze plaats je rechtstreeks in een voor CI+ geschikte tv. Met CI+ geniet je van digitale televisie zonder een los kastje.

Bekijk in context

3 Reacties 3
tobiastheebe
Level 20
T.E.A.M.

Een CI+ CAM (module) zorgt voor decodering van Irdeto/Nagravision en heeft niets met beeldverwerking te maken.

Steefb
Level 20

Je ci+ module decodeert alleen maar.

Alle beeldverwerking wordt door je tv afgehandeld.

De info op de ziggo site is dan ook fout, ondanks dit al meerdere malen aangegeven past ziggo het niet aan.

Eem module is geen ontvanger maar een decoder.

CI+ modules | Klantenservice | Ziggo

Wat is een CI+ Module?
Een CI+ Module is een kleine digitale ontvanger in de vorm van een metalen insteekkaart met een smartcard erin. Deze plaats je rechtstreeks in een voor CI+ geschikte tv. Met CI+ geniet je van digitale televisie zonder een los kastje.

Sapperdeflapper
Level 1
Topicstarter

Hartelijk dank @Steefb . Helder!

0 Kudos