Waarom kan ik met de CI+ module geen programma's terugkijken via de programmagids?
En ook niet opnemen. Kan ik mijn abonnement op HBO niet via de CI+ gebruiken
Met de mediabox Next kunnen deze functies wel. Maar dan heb ik weer een kastje extra en snoeren bij de TV.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Opnemen gaat wel met een ci module, voorwaarde is wel dat er een opslagmedium is aangesloten op je tv.
@RienkO schreef:Waarom kan ik met de CI+ module geen programma's terugkijken via de programmagids?
En ook niet opnemen. Kan ik mijn abonnement op HBO niet via de CI+ gebruikenMet de mediabox Next kunnen deze functies wel. Maar dan heb ik weer een kastje extra en snoeren bij de TV.
De CI+ module is in principe alleen een decoder, voor veel functies is een mediabox nodig.
In oud Ziggo gebied zijn interactieve functies wel mogelijk.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Terugkijken (en opnemen met de Mediabox) gaat via internet.
Wil je gebruik maken van interactieve televisie dan moet je dit apparaat op internet aan sluiten.
Tenzij je TV een mogelijkheid heeft tot opnemen, vaak via een USB geheugen stick. Meestal heeft een TV maar 1 tuner, dat betekent dat je alleen een uitzending kunt op nemen die op dat moment ook aan staat. Enkele TV's hebben meerdere tuners.
Met de "oude" mediabox XL kun je volgens mij tot 6 zenders tegelijk opnemen (want 6 tuners in het apparaat) , met de mediabox next is dit onbeperkt (??, want in de cloud bij Ziggo zelf).
zowel met de mediabox next als met de mediabox xl of je nu de oude of nieuwe hebt
kan je tot 6 programma's opnemen
de tuners in de oude mediabox zijn software matig uitgeschakld en ook de interne harde schijf
@MR_CHIP schreef:zowel met de mediabox next als met de mediabox xl of je nu de oude of nieuwe hebt
kan je tot 6 programma's opnemen
de tuners in de oude mediabox zijn software matig uitgeschakld en ook de interne harde schijf
Het aantal opnamen tegelijkertijd is onbeperkt, dat 6 opnames komt nog uit de tijd dat de interne tuners gebruikt werden, dat is nu niet meer het geval.
Opnemen gaat wel met een ci module, voorwaarde is wel dat er een opslagmedium is aangesloten op je tv.
@RienkO schreef:Waarom kan ik met de CI+ module geen programma's terugkijken via de programmagids?
En ook niet opnemen. Kan ik mijn abonnement op HBO niet via de CI+ gebruikenMet de mediabox Next kunnen deze functies wel. Maar dan heb ik weer een kastje extra en snoeren bij de TV.
De CI+ module is in principe alleen een decoder, voor veel functies is een mediabox nodig.
In oud Ziggo gebied zijn interactieve functies wel mogelijk.
cloud opnames ook??
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.