1
Vraag
2
Reacties
BJONG68

Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

CI + - vanaf kanaal 4 niets.

werkt alleen op 1 2 en 3 vanaf 4 niets

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
BJONG68
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Gisteren contact gehad met Ziggo, alles nog  eenmaal doorgelopen, er is een nieuwe kaart opgestuurd,  werkt nu goed

Bekijk in context

9 Reacties 9
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Dan werkt hij helemaal niet, 1,2,3 zijn niet gecodeerd (14 zal ook wel werken).

 

Geef wat meer info, foutcodes bijvoorbeeld. Heeft het eerder wel gewerkt ?

Installatie voorschrift exact gevolgd?

De module en smartcard goed geplaatst?

BJONG68
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Vanavond de kaart geïnstalleerd, op  4 en verder geeft hij aan: "Kan de smartcard niet lezen. voer de kaart opnieuw in". dit meerdere keren gedaan, geen succes. kaart vandaag binnen gekregen

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

Als de kaart verkeerd om zit kan de chip niet gelezen worden.

BJONG68
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Kaart zit er goed in, wanneer ik hem omdraai, geeft ie aan dat de kaart is verlopen

 

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Zo'n kaart kan er op 3 manieren verkeerd in.

 

 

Mocht het allemaal nog niet lukken zijn vanaf kanaal 925 de zenders in mindere kwaliteit te ontvangen .

Willem-A1

Oud Community-lid
  • 2371Posts
  • 93Oplossingen
  • 1117Likes
Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14028Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @BJONG68. Welkom hier!

Speelt dit nog steeds? De melding klinkt voor mij ook als een verkeerd geplaatste kaart of defect in de module lezer. 

AlexHelpt

Level 16
  • 1536Posts
  • 249Oplossingen
  • 680Likes

Bij de melding dat de kaart is verlopen, lijkt 'ie me juist te zitten. Welke foutmelding (code) geeft hij dan precies aan?

BJONG68
Topicstarter
Level 2
  • 4Posts
  • 1Oplossingen
  • 4Likes

Gisteren contact gehad met Ziggo, alles nog  eenmaal doorgelopen, er is een nieuwe kaart opgestuurd,  werkt nu goed

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic