Heb een smartcard eidigd op 066R via CI + module die geen gecodeerde zenders meer doorlaat.
Via mijn Ziggo geprobeerd om zenders opnieuwe te heractiveren voor deze card, maar geen resultaat, Dit ook gedaan voor card eindigt op 504R
Daarbij ook geprobeerd om contact te krijgen met Ziggo over deze card, maar daarbij word automatisch je card opnieuw geactiveerd. Je krijgt dus niemand aan de lijn.
Hoe krijg ik deze card weer geactiveerd voor digitale zenders?
Gr Gerrit
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Een Ziggo forum medewerker krijgt je bericht vanzelf onder ogen en kan je verder op weg helpen.
Hallo @voorng , bedankt dat je dit topic hebt aangemaakt wanneer je tegen dit probleem aanloopt. De melding Gecodeerd Signaal betekent dat de module geen verbinding heeft met de televisie. Dit kan meerdere oorzaken hebben. Laten we een aantal doornemen.
Je geeft aan dat je dit probleem ervaart met de smartcard #066R. Omdat je twee CI+ modules hebt, kun je heel eenvoudig testen of je toestel niet een update heeft gemist. Je kunt zo ook uitsluiten of dat de module defect is of dat de kaartlezer van de televisie niet meer optimaal werkt. Controleer of deze smartcard dezelfde melding geeft na de volgende stappen:
Gecodeerd signaal CI+ module oplossen en zenders opnieuw ophalen
-Wissel de twee smartcards om tussen de beide televisies
-Login op MijnZiggo
-Ga naar Producten
-Kies vervolgens voor Televisie
-Ga naar Digitale Ontvangers en Smartcards
-Klik op Zenders en pincode herstellen
-Selecteer dan Opnieuw ophalen
-Let op, het is belangrijk dat de tv dan op NPO1 staat. Na ongeveer 30 minuten komen de zenders vaak terug.
Controleer daarnaast of de module goed in de televisie is verbonden. Dit kun je eenvoudig controleren door de stappen op deze pagina.
En als laatste maar niet onbelangrijk: Controleer of je televisietoestel de meest recentste softwareversie heeft van de fabrikant.
Beste Meindert,
Heb diverse die u heeft opgenoemd gevolgd en gedaan, zoals:
Gr.Gerrit
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.