Alles volgens mij geprobeerd. Meerdere keren contact met ziggo gehad. Nieuwe kaart ontvangen, nieuwe kabel. Probleem blijft bestaan. De TV is nieuw (LG 43UM7050PLF). Hij ziet de kaart echter geeft verschillende foutmeldingen. Als ik de kaart kort uit de TV haal en meteen er weer insteek dan heb ik de kans dat hij de signalen oppakt. Soms met 20 seconde, soms met enkele minuten.
ook deze stappen heb ik doorlopen
Bedankt alvast voor het meedenken.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Goedemiddag @Bart uit empel,
Welkom op de Community!
Wat naar dat je foutcodes op je nieuwe tv ziet, daarvoor zet je de tv natuurlijk niet aan.
Dat dit nu met 2 verschillende CI+ modules is, geeft te denken.
Goed dat je daarom een topic hebt gestart.
De tv is in elk geval gecertificeerd voor Ziggo CI+ modules.
Kun je aangeven wat voor foutmelding je krijgt?
En werkte de CI+ module die vervangen is wel in de vorige tv?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.