Vraag
Reacties
Bart uit empel
Level 1

CI+ module werkt niet tot slecht in LG Smart tv

Alles volgens mij geprobeerd. Meerdere keren contact met ziggo gehad. Nieuwe kaart ontvangen, nieuwe kabel. Probleem blijft bestaan. De TV is nieuw (LG 43UM7050PLF). Hij ziet de kaart echter geeft verschillende foutmeldingen. Als ik de kaart kort uit de TV haal en meteen er weer insteek dan heb ik de kans dat hij de signalen oppakt. Soms met 20 seconde, soms met enkele minuten. 

 

ook deze stappen heb ik doorlopen

  • De tv terug gezet naar fabrieksinstellingen en deze opnieuw geïnstalleerd.
  • Smartcard schoon geveegd
  • De kanalen opnieuw afgesteld zonder CI module. NPO1 werkt
  • Zenderpakket opgehaald via de Ziggo App

Bedankt alvast voor het meedenken. 

 

 

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
1 Reactie 1
Erik P
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemiddag @Bart uit empel,

Welkom op de Community!
Wat naar dat je foutcodes op je nieuwe tv ziet, daarvoor zet je de tv natuurlijk niet aan.

Dat dit nu met 2 verschillende CI+ modules is, geeft te denken.
Goed dat je daarom een topic hebt gestart.

De tv is in elk geval gecertificeerd voor Ziggo CI+ modules.
Kun je aangeven wat voor foutmelding je krijgt?
En werkte de CI+ module die vervangen is wel in de vorige tv?

0 Kudos