1
Vraag
2
Reacties
FrankDavid

Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

CI + module werkt niet op de nieuwe tv's.

Hoi,

 

Heb een sony TV in de kamer waarin de module zit. Deze werkt prima. Heb ook een Sony TV in de keuken die goed functioneert. Heb geen mediabox. Ik heb een groepsaccommodatie waar in 2 kamers LG tv's hangen die ook goed werken op de module. Als vervanging voor die 2 LG's heb ik nu de Sharp 32DI2EA Zwart gekocht met ingebouwde chromekast. Nooit meer eraan gedacht dat er nog tv's zijn die niet ondersteunt worden door Ziggo CI + module. Kortom hij geeft op de meeste zenders gecodeerd aan. Weet iemand van jullie een oplossing hiervoor of is mijn enige oplossing om de toestellen te ruilen. Hoor graag van jullie. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
FrankDavid
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Probleem is opgelost. moest zoeken op analoge zenders omdat ik 1 CI + kaart heb voor alle tv's en ik kon inderdaad 5555 veranderen in 4444 waardoor alles werkte. Dank voor jullie reacties

 

Bekijk in context

12 Reacties 12
Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Hoe oud zijn die modules? Moderne TV's kunnen vaak niet goed overweg met de oudere (1.2) modules.

Gecertificeerd of ongecertificeerd zou eigenlijk allebei moeten werken.

FrankDavid
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Heb de CI+ module ongeveer 1,5 jaar en er staat op dat het 1.3 module is

 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Dat moet gewoon werken. 

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Geeft de tv op alle gecodeerde zenders gecodeerd aan of op slechts enkele?

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75172Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Heb je de zenders gezocht zonder CI+ erin, zoals gebruikelijk is?

En de code 5555 gebruikt?

FrankDavid
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

nederland 1,2 en 3 doen het gewoon. Daarna alle RTL,SBS en veronica niet, ziggo weer wel, verder heb ik niet gekeken

FrankDavid
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb niets gekocht of verandert aan mijn abonnement. Er hingen LG tv's die het doen en heb deze omgeruild voor een sharp en deze geinstalleerd volgens het boekje.

FrankDavid
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

@Bert, en de code geeft hij inderdaad 5555 aan. Die kan ik ook niet veranderen. Frequentie is 474000 kan ik ook niet veranderen. 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75172Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21922Likes

Ga dan eens naar Mijn Ziggo met de TV aan en onder Producten => Televisie kun je achter je smartcard klikken en je zenders opnieuw ophalen.

FrankDavid
Topicstarter
Level 2
  • 6Posts
  • 1Oplossingen
  • 0Likes

Probleem is opgelost. moest zoeken op analoge zenders omdat ik 1 CI + kaart heb voor alle tv's en ik kon inderdaad 5555 veranderen in 4444 waardoor alles werkte. Dank voor jullie reacties

 

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 151Oplossingen
  • 709Likes

Ik dacht dat je de module's wilde gebruiken? Nu ontvang je de ongecodeerde kabeltv-zenders, daar heb je geen module/smartcard voor nodig.

Lycke
Community Moderator
Community Moderator
  • 14026Posts
  • 1177Oplossingen
  • 6122Likes

Hey @FrankDavid . Super fijn dat je weer tv kunt kijken! Heb je nu wel wat je wilde bereiken? Zo nee; geef dan nog even een gil. Dan kijken we hoe we je verder kunnen helpen. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic