1
Vraag
2
Reacties
Nietmachine

Level 3
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

CI module vervangen, maar waar kan ik deze aanvragen?

Beste lezers,

 

Wij willen een nieuwe TV kopen. Ik begrijp dat onze CI+ module dan ook vervangen moet worden omdat de huidige 10 jaar oud is.

 

Ik kan enkel vinden waar ik extra CI+ modules kan aanvragen. Ik wil geen extra module. ik wil een nieuwe. Waar kan ik een vervangende CI module aanvragen? En is dat inclusief het kaartje wat er in gaat?

 

één  module/kaartje is 'gratis' neem ik aan? Zit in ons abonnement? Moet het huidige kaartje dan retour? Of kan ik deze bewaren voor als onze tv een keer storing krijgt? Ik neem aan dat je kaartjes moet activeren en afsluiten namelijk. 

 

Waar is het telefoonnummer van Ziggo zodat ik de volgende keer niet 30 minuten moet zoeken en niets kan vinden. Dankjewel.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Wss heb je deze ooit zelf gekocht. 1.3 zou moeten werken. Gewoon proberen. Bij Ziggo moet je tegenwoordig alles huren.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Of een module ''gratis'' is, is natuurlijk afhankelijk of het een huur of zelf gekochte is.

Ook een oude module kan geschikt zijn, het moet een 1.3 module zijn. Die zijn al sinds 2013 verkrijgbaar.

 

Contact met Ziggo | Klantenservice | Ziggo

 

Steefb_0-1670577507103.png

 

 

Bel onze servicelijn

Elke dag van 8.00 tot 20.00 uur.

Steefb_1-1670577507108.gif

 

  1200  gratis vanaf een vaste lijn van Ziggo

Steefb_2-1670577507109.gif

 

  0900-1884  normale kosten voor mobiel bellen

 

Nietmachine
Topicstarter
Level 3
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Dankjewel Steef,

 

Huur of koop? Ik heb geen idee. Het is al zo lang geleden.

 

Wij betalen maandelijks een vast bedrag aan Ziggo. Dat is voor internet/telefoon/ tv. Kan ik ergens zien of wij de kaart huren of hebben gekocht. Het is inderdaad een 1.3. Is het daarmee zeker dat een nieuwe tv hiermee werkt? Ik zie bij de TV's nergens staan wat voor module er in moet. 

 

Ik ben nog steeds wel benieuwd waar ik een andere kan aanvragen. 

S4R

Level 16
  • 2035Posts
  • 71Oplossingen
  • 1271Likes

Wss heb je deze ooit zelf gekocht. 1.3 zou moeten werken. Gewoon proberen. Bij Ziggo moet je tegenwoordig alles huren.

puppie

Level 17
  • 2639Posts
  • 66Oplossingen
  • 1066Likes

@Nietmachine  kijk eens op deze pagina > klik < en zoals s4r al aangeeft bij ziggo moet je alles huren tegenwoordig. Ik denk haast dat jij de kaart en houder zelf gekocht hebt, kaart heeft een hele tijd 39 euro gekost.

Als je het bij ziggo 10 jaar geleden al kon huren dan staat het op de factuur.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

1.3 is de gangbare versie, moderne tv's ondersteunen 1.3 &1.4. 1.4 is echter niet of zeer moeilijk verkrijgbaar.

youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes

In 'mijn ziggo'  kun je zien wat je eigendom is en wat in bruikleen.

Nietmachine
Topicstarter
Level 3
  • 45Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bedoel je hiermee ook dat een tv met CI 1.4 compatible is met een mudule CI 1.3?  Met andere woorden, kan ik mijn huidige 1.3 module/kaart in de 1.4 van een nieuwe steken? 

 

Toevallig is er net één tv waar specifiek staat dat deze CI 1.4 heeft. Bij de andere tv's waar ik naar kijk staat allemaal 1.3. Vandaar.  alvast bedankt.

Steefb

Level 20
  • 15868Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

@Nietmachine  schreef:

Bedoel je hiermee ook dat een tv met CI 1.4 compatible is met een mudule CI 1.3? 

Ja

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic