1
Vraag
2
Reacties
Kleinerooie

Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

CI+ module teruggestuurd maar Ziggo beweert deze niet te hebben ontvangen.

Ik had problemen met mijn tv en oudere ci module. Na contact Ziggo wilde ze mij een nieuwe CI module verhuren. Dit wilde ik niet maar had geen andere keuze. Na 1 dag werkte mijn tv weer met oude kaart en wilde ik de nieuwe module cancelen. Dat lukte niet meer en het pakket diende ik te weigeren bij de deur. Dit lukte niet omdat het in de bus is gedeponeerd.  en na weer contact te hebben opgenomen moest ik het retour sturen.

Dat heb ik direct gedaan maar nu beweerd ziggo dat ze het product niet hebben teruggehad en ik heb de track and trace code niet meer. Nu blijven ze €2,00 incasseren terwijl ik het product niet heb. 
Vroeger moesten kaarten geactiveerd worden maar nu niet meer begrijp ik? 
Heb inmiddels de CI module geannuleerd maar zal de kosten hiervan moeten gaan betalen. 
Hoe kan het zijn dat de klant alles moet bewijzen en Ziggo maar volhoud dat ze hier niet verantwoordelijk voor zijn. Wie zegt mij dat jullie administratie niet op orde is?

34 Reacties 34
Kleinerooie
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

@Lotte @Super zeg! Wat een mooie oplossing van Ziggo. Bedankt voor het meedenken en ik wacht het rustig af wat nu gaat komen. De CI+ module was al opgezegd door een collega en daar heb ik ook bevestiging van gehad. Nu maar afwachten of alles goed verloopt verder. Bedankt alvast!

Jos
Community Moderator
Community Moderator
  • 1329Posts
  • 203Oplossingen
  • 669Likes

@Kleinerooie Toch nog even gesleuteld aan de order, waar Lotte hem per 29 september op zegde stond een andere opzegging per 20 oktober in de weg.
De opzegging wordt nu per morgen 11 oktober uitgevoerd en dragen we hierbij ook zorg voor de verder afronding en herstel van de kosten. 

Kleinerooie
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Goedemiddag Jos, 

 

Ik heb inderdaad een aantal mails ontvangen waar ik niet geheel duidelijkheid in kreeg. Bedankt voor je update. Ik hoop dat het nu goed is geregeld allemaal. 
Vriendelijke groet.

Kleinerooie
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Goedemorgen Jos, 

 

Helaas staan de abonnement kosten van de CI module nog steeds op mijn rekening van oktober. Kun je nagaan hoe dit zit?
Alvast bedankt.

 

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Goedemorgen @Kleinerooie , dat antwoord is gelukkig eenvoudig 🙂 

De Extra CI+ module is opgezegd met ingang van 11 oktober. Omdat Jos de opzegdatum niet meer kon aanpassen, heeft hij de periode van 19 juni tot11 oktober handmatig voor je vergoed. Daar heb je al een bevestiging van ontvangen.

Toen Jos de financiële correctie verwerkte, was deze factuur net al aangemaakt. Dat is de reden waarom je de Extra CI+ module hierop ziet staan. Op de volgende factuur zal de handmatige correctie van Jos te zien zijn van 19 juni tot 11 oktober en een automatische correctie van 11 oktober t/m 30 november. En uiteraard, zal de Extra CI+ module hier niet meer opstaan 🙂 

Kleinerooie
Topicstarter
Level 4
  • 31Posts
  • 0Oplossingen
  • 9Likes

Beste Meindert,

 

dank je voor je antwoord. Fijn weekend, 

 

 

MNuni

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hi, Ik heb hetzelfde probleem: op 11 augustus 2022 met Ziggo via de chat afgesproken om CI+ Module terug te sturen; daags daarna ook meteen gedaan. Nu bij het opzeggen abonnement wegens overlijden van moeder wordt er herhaaldelijk gevraagd om module terug te sturen, MAAR die hebben we niet meer in ons bezit. Ziggo heeft niet aangetekend dat zij die al heeft ontvangen. Kan iemand bij Ziggo daar naar kijken? Heel graag, en alvast bedankt!

*Bijlage verwijderd door moderator*

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@MNuni Heb je daar nog een PostNL 3S verzendcode van?

Zo ja, plaats die dan hier.

Plaats geen privégegevens op dit openbare forum wat door heel de wereld te lezen is.

Een Ziggo moderator zal ze morgen weghalen.

Een Ziggo moderator komt hier binnenkort langs om naar je probleem te kijken en de nodige stappen te zetten.

MNuni

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dag Bert, Helaas heb ik die POSTNL 3S verzendcode niet meer: ik verstuurde e.e.a. rond 18 augustus 2022.
Ik heb wel een afschrift van het chatbericht dat ik met Daniël en Sherinald van de Klantenservice heb gehad op 11 augustus 2022. Daarin bespreken we het terugsturen van het modem, dat ik toen daags daarna ook daadwerkelijk heb verstuurd. Ik zal die weergave hierbij voegen. Hoop dat boven water komt dat modem inderdaad door mij is aangeleverd. Heb daar toen geen bevestiging van gekregen. Alvast dank.

 

** Moderator: Bijlage verwijderd i.v.m. vermelden eigen klantgegevens **

Pasi

Level 18
  • 9855Posts
  • 493Oplossingen
  • 5477Likes

@MNuni  schreef:

....op 11 augustus 2022 met Ziggo via de chat afgesproken om CI+ Module terug te sturen; daags daarna ook meteen gedaan. Nu bij het opzeggen abonnement ...


Hallo,

welkom op dit openbaar klant helpt klant forum, waar Ziggo Moderators doordeweeks vaak binnen 3 werkdagen langskomen in ieder topic. Ze zijn te herkennen aan Ziggo Community Ranks-08.png in hun naam en hebben t.o.v. de Helpdesk meer kennis, meer mogelijkheden, meer rechten en kunnen 'dieper' het Ziggo systeem inkijken, waardoor ze u beslist beter kunnen helpen dan de Helpdesk.

Dat u het verzend bonnetje na zoveel maanden niet meer heeft, is niet heel vreemd. Want wie zou dat nog wel hebben?

Ik verwacht dat een Ziggo mod hier geen probleem van maakt en e.e.a. met 1 'pennenstreek' voor u oplost.

Aangezien er in het weekend geen Ziggo mods aanwezig zijn, moet u wel minimaal tot morgen wachten voordat er hier 1 langs komt.

Suc6.

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@MNuni Plaats geen privégegevens op dit openbare forum wat door heel de wereld te lezen is, ook niet in een bijlage.

Een Ziggo moderator zal ze wederom vandaag of morgen weghalen.

MNuni

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

@Bert Hoe? Ik zie nergens een mogelijkheid om mijn bericht te verwijderen ...

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@MNuni Dat kan alleen binnen een uur na plaatsing van een bericht, door op het pijltje rechts bovenin je bericht te klikken en dan op Reactie bewerken.

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @MNuni , welkom op onze Community. Fijn dat je ons hebt gevonden en dat wij je hiermee mogen helpen. Zo te zien heb je al veel goede tips en informatie ontnvangen van onze leden.
 

Ik heb dit retourproces voor je uitgezocht en ik heb deze retourmelding voor je stopgezet. Je zal hierom geen nieuwe notificaties of mails meer van ons ontvangen over deze CI+ module. Wij gaan intern onderzoeken waarom deze CI+ module bij ons niet is afgemeld. Daar merk jij verder niets van.


Nogmaals bedankt dat ik dit voor je mocht regelen. Wanneer je in de toekomst weer onze hulp kunt gebruiken, dan ben je altijd welkom op onze Community. 

MNuni

Level 2
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Dank Meindert,
Fijn, dat het is opgelost. Dank voor de moeite!
Ik zie dat je bijlage ook heb verwijderd in de reacties. Heel fijn: thnx.


E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic