Begin mei abonnement alvast geregeld, alles in 1. Zonder bewust te zijn CI module besteld. Past niet in de Toshiba, die wel in de geschikte tv lijst staat. Ziggo zegt zoek het uit, want 30 juni hebben ze pas de apparatuur geleverd en ze vinden dat ik hiervoor al moest weten dat dat niet ging werken. Ik wil best uitbreiden naar Mediabox maar dan ben je je korting kwijt. Ik ben vrij ontdaan over het gebrek aan meedenken en service. Ik ben juist overgestapt omdat ik dacht dat Ziggo goede service heeft, nee dus. Iemand nog een geniaal idee?
Opgelost! Ga naar oplossing.
Thanks. Nog een vraagje, ik heb een oud model Toshiba. De zenders doen het nu maar heb je enig idee hoe ik on demand kan aansluiten?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Er is maar een maat, dus het moet passen .
Bekijk dit eens en geef dan precies aan waar het fout gaat.
Hoe installeer ik een CI module? - YouTube
Hoe installeer ik een CI module? - Coolblue - alles voor een glimlach
Geef het exacte typenr eens door, maakt het ook makkelijker om tips te geven.
Thanks. Nog een vraagje, ik heb een oud model Toshiba. De zenders doen het nu maar heb je enig idee hoe ik on demand kan aansluiten?
@Viewer!ñ schreef:Thanks. Nog een vraagje, ik heb een oud model Toshiba. De zenders doen het nu maar heb je enig idee hoe ik on demand kan aansluiten?
Zie je andere topic, aub je vraag in 1 topic houden.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.