Goedemorgen,
Graag zou ik de CI+ module willen opzeggen. Deze is overbodig geworden.
Mvg,
Zoë
Wil jij een wijziging doorvoeren in je abonnement en krijg je het in Mijn Ziggo niet voor elkaar? Onze collega’s helpen je graag verder!
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Dag @zvdboogaard en welkom op de Ziggo Community! als de module overbodig geworden is, snap ik zeker de keuze dit eruit te halen.
Ik heb de Extra Ci Module voor je eruit gehaald, per mail volgt de bevestiging en met een paar dagen ontvang je een retourenvelop om het terug te sturen naar ons. Bewaar het verzendbewijs net zolang totdat wij bevestigd hebben dat het retour ontvangen is! Je weet maar nooit 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.