Sgt1richard
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

CI+ module opzeggen

Ik wil mijn CI+ module opzeggen

1 Geaccepteerde oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1242Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @Sgt1richard 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van het abonnement op de Extra CI+ module. Bij deze wil ik je laten weten dat het is geregeld. Ik heb de Extra CI+ module voor je stopgezet per 15 februari 2021. Dit in verband met de 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je ook een envelop om de CI+ module naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren. 

Bekijk in context

13 Reacties 13
Jan F.
Super Expert
Super Expert
  • 16621Posts
  • 1309Oplossingen
  • 2889Likes

Abonnementswijzigingen kunt u doen in mijn Ziggo. Lukt dat niet, bel dan de helpdesk.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 5362Posts
  • 1242Oplossingen
  • 1652Likes

Hi @Sgt1richard 
Een warm welkom op de Ziggo Community. 

Ik help je graag bij het opzeggen van het abonnement op de Extra CI+ module. Bij deze wil ik je laten weten dat het is geregeld. Ik heb de Extra CI+ module voor je stopgezet per 15 februari 2021. Dit in verband met de 1 maand opzegtermijn. Je ontvangt nog een bevestiging van de opzegging per e-mail en rond en nabij de opzegdatum ontvang je ook een envelop om de CI+ module naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijs wel even goed te bewaren. 

Bekijk in context

Sgt1richard
topicstarter
Ontdekker
  • 4Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Top ! ??

LowSpeed
Meedenker
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Hallo, ook ik wil de CI+ module opzeggen. Wordt niet meer gebruikt.
Kan met geen mogelijkheid op de Ziggo site een optie vinden op dit te doen.
En telefonisch....., ach wat moet ik daar over zeggen? Wachten en wachten.
Dus misschien is hier nog de mogelijkheid om dat te regelen.
Zou heel fijn zijn.

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1374Posts
  • 130Oplossingen
  • 200Likes

Goedemorgen @LowSpeed! Jammer dat het niet lukt via Mijn Ziggo. 
Ik wil je graag helpen hierbij. Kun je je postcode en huisnummer in je Community profiel zetten? Dan kan ik je gegevens erbij pakken en het voor je checken. Deze gegevens zijn niet openbaar overigens.

LowSpeed
Meedenker
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Goedemorgen Maud,
Dank voor je snelle reactie.
Zojuist de door jou gevraagde gegevens ingevuld.

LowSpeed
Meedenker
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Laatste 4 cijfers sn zijn 7624

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1374Posts
  • 130Oplossingen
  • 200Likes

Dank! Ik heb je gegevens erbij gepakt en ik zie geen CI+ module met deze cijfers, alleen 2295. Dus dan betaal je er al niet voor, aangezien hij niet staat geregistreerd onder je klantgegevens! 

LowSpeed
Meedenker
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Ja hoor,
Zojuist mijn laatste 3 nota's bekeken en betaal €2,= p/mnd voor de module.
"Vroeger" had ik 2 modules waarvan 1 een jaar of 5 geleden is ingeleverd.
Misschien is toen een fout gemaakt.

Kaart nr eindigt op 9703

LowSpeed
Meedenker
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Smardcard laatste zes cijfers 079703
Serienr van module is idd anders dan vermelding in mijngegevens

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1374Posts
  • 130Oplossingen
  • 200Likes

Ah oké! Je betaald maar 1 keer voor een CI+ module. Maar het serienummer klopt niet dus. Kun je mij eens een privé berichtje sturen met het volledige serienummer van de CI+ module? Dan gaan we het even goed uitzoeken!

LowSpeed
Meedenker
  • 17Posts
  • 2Oplossingen
  • 6Likes

Zo technisch ben ik niet, maar hoe kan ik je privé berichten?
Als reply op de mail of....?

Maud
Community Moderator
Community Moderator
  • 1374Posts
  • 130Oplossingen
  • 200Likes

Ik heb je een bericht gestuurd! Dan vangen we het daar af 🙂 

Uitgelicht topic