Hallo,
ik wil graag mijn C+ module opzeggen. Heb sinds kort een Next Mini dus geen behoefte meer aan.
thanks!
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @glammerts
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Bij deze heb ik het abonnement op de Extra CI+ module voor je stopgezet! Je ontvangt hier nog een bevestiging van per email. Ook ontvang je van ons een retourenvelop waarin je de CI+ module en smartcard kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren! 🙂
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Zet even je postcode en huisnummer in je profiel (alleen zichtbaar voor moderators) dan kan een moderator je verzoek voor je gaan regelen op werkdagen.
Hi @glammerts
Een warm welkom hier op de Ziggo Community!
Bij deze heb ik het abonnement op de Extra CI+ module voor je stopgezet! Je ontvangt hier nog een bevestiging van per email. Ook ontvang je van ons een retourenvelop waarin je de CI+ module en smartcard kunt retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje wel even goed te bewaren! 🙂
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.