Goedeavond, kan een moderator de CI+ Module die ik nu gebruik opzeggen.
Bij voorbaat dank
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Als het een eigendom module is, is het gewoon niet gebruiken anders is het inderdaad opzeggen. @Bert
Betaal er 2 euro voor per maand, dus opzeggen in dit geval:-)
Even NIET opzeggen voorlopig, had problemen gisteren met terug kijken van serie, heel vaak momentje, geluid viel weg, internetverbinding traag. Opeens. Stonden ook veel (als 41 veel is ) t3 meldingen en veel warnings in modem data. In de aansluiting zat een POA splitter op een POA splitter, eentje met coax naar het nextmediabox en eentje naar de tv. Na de problemen heb ik de tweede POA splitter er tussen uitgehaald en losgekoppeld van de ci+ module.
Vervolgens was de data volgens het modem goed, geen timeouts meer, geen warnings.
Ondertussen heb ik weer een POA splitter aangesloten net , met drie uitgangen, eentje naar modem, eentje naar CI+module en eentje naar Nextmediabox. Wil het even een kans geven, en kijken hoe het verder gaat met de verbinding.
ED3.0 Upstream kanalen
0 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
1 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
2 | ATDMA | 0 | 0 | 0 | 0 |
3 | ATDMA | 0 | 0 | 1 | 0 |
Hier kom ik rond 17 juni nog even op terug terug. Moet even wachten tot wijziging is verwerkt, dan is er een kans dat ik twee ci+ modules heb dus moet er zo ie zo eentje komen te vervallen. Heb ik ook nog een paar dagen te tijd om internetverbinding in de gaten te houden, zie geen timeouts meer in data, maar krijg nog wel melding over de verbinding bij servicescan. Maar heb ook POA adapter weer gewisseld en modem even uit gehad. Weet niet of dat impact heeft op de "24 uurs meting" die de servicescan doet.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.