Vraag
Reacties
Aankondigingen
Let op: In het weekend van 14 en 15 juni doen we een upgrade van onze systemen waardoor ook het inloggen op de Ziggo Community beperkt mogelijk is. Vanaf maandag werkt het weer als vanouds.
Robcz
Level 13

CI module opzeggen

Goedeavond, kan een moderator de CI+ Module die ik nu gebruik opzeggen.

Bij voorbaat dank

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
4 Reacties 4
Template
Level 17

Als het een eigendom module is, is het gewoon niet gebruiken anders is het inderdaad opzeggen. @Bert 

0 Kudos
Robcz
Level 13
Topicstarter

Betaal er 2 euro voor per maand, dus opzeggen in dit geval:-)

Robcz
Level 13
Topicstarter

Even NIET opzeggen voorlopig, had problemen gisteren met terug kijken van serie, heel vaak momentje, geluid viel weg, internetverbinding traag. Opeens. Stonden ook veel (als 41 veel is ) t3 meldingen en veel warnings in modem data. In de aansluiting zat een POA splitter op een POA splitter, eentje met coax naar het nextmediabox en eentje naar de tv.  Na de problemen heb ik de  tweede POA splitter er tussen uitgehaald en losgekoppeld van de ci+ module.

Vervolgens was de data volgens het modem goed, geen timeouts meer, geen warnings.

Ondertussen heb ik weer een POA splitter aangesloten net , met drie uitgangen, eentje naar modem, eentje naar CI+module en eentje naar Nextmediabox. Wil het even een kans geven, en kijken hoe het verder gaat met de verbinding.

 

ED3.0 Upstream kanalen

Kanaal Kanaal soort T1 Timeouts T2 Timeouts T3 Timeouts T4 Timeouts
0ATDMA0000
1ATDMA0000
2ATDMA0000
3ATDMA0010
 
Gisteren stonden hierboven bij T3 Timeouts waarden van boven de 40.
Via de servicescan kwam kreeg ik ook meldingen bij de internetverbinding, dat die niet goed was , en kon uitvallen, de afgelopen 24 uur.
Ik wil even kijken hoe het nu gaat, de komende dagen.
 
0 Kudos
Robcz
Level 13
Topicstarter

Hier kom ik rond  17 juni nog even op terug terug. Moet even wachten tot wijziging is verwerkt, dan is er een kans dat ik twee ci+ modules heb dus moet er zo ie zo eentje komen te vervallen. Heb ik ook nog een paar dagen te tijd om internetverbinding in de gaten te houden, zie geen timeouts meer in data, maar krijg nog wel melding over de verbinding bij servicescan. Maar heb ook POA adapter weer gewisseld en modem even uit gehad. Weet niet of dat impact heeft op de "24 uurs meting" die de servicescan doet.

0 Kudos