Ik wil graag de CI+ module opzeggen. Hij wordt niet gebruikt.
Maar ik kan dat niet vinden via mijn.ziggo. Daarom op deze manier.
vr gr
Johan van Egdom
Opgelost! Ga naar oplossing.
@Johan van Egdom Dankjewel! Ik heb de CI+ module voor je opgezegd. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en een retourdoos om hem in te retourneren.
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik ga dit voor je voorleggen aan een Ziggo Medewerker en deze zal de CI+ Module dan voor u opzeggen en uit uw abonnement halen.
Goedemorgen @Johan van Egdom, dit kunnen we voor je regelen! Heb je voor mij de laatste 4 cijfers van het smartcardnummer waar het omgaat? Dan kan ik deze uit jouw account verwijderen.
Dank voor je antwoord
dat is 2646
Johan
@Johan van Egdom Deze staat inderdaad niet in je profiel. Ik vermoed dat je deze ooit gekocht hebt. De andere extra CI+ module heb je wel in gebruik?
Dit nummer heb ik uit mijn profiel. (zie bijlage)
Ik zal straks op het kaartje zelf kijken.
Het is ooit omgeruild omdat de eerste het niet deed.
grts
Johan
@Johan van Egdom Helemaal goed dan wacht ik dat even af!
Op het kaartje staat hetzelfde nummer maar dan ook nog 47 erachter.
laatste 4 dus: 46 47
@Johan van Egdom Dankjewel! Ik heb de CI+ module voor je opgezegd. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en een retourdoos om hem in te retourneren.
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.