Vraag
Reacties
Oplossing
Johan van Egdom
Level 2

CI+ module opzeggen

Ik wil graag de CI+ module opzeggen. Hij wordt niet gebruikt.

Maar ik kan dat niet vinden via mijn.ziggo. Daarom op deze manier.

 

vr gr

Johan van Egdom

0 Kudos
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Johan van Egdom Dankjewel! Ik heb de CI+ module voor je opgezegd. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en een retourdoos om hem in te retourneren. 

Bekijk in context

Ga naar reactie
8 Reacties 8
Meldingen
Aan Uit
Dave
Level 20
T.E.A.M.

Ik ga dit voor je voorleggen aan een Ziggo Medewerker en deze zal de CI+ Module dan voor u opzeggen en uit uw abonnement halen.

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

Goedemorgen @Johan van Egdom, dit kunnen we voor je regelen! Heb je voor mij de laatste 4 cijfers van het smartcardnummer waar het omgaat? Dan kan ik deze uit jouw account verwijderen. 

Johan van Egdom
Level 2
Topicstarter

Dank voor je antwoord

dat is 2646

 

Johan

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Johan van Egdom Deze staat inderdaad niet in je profiel. Ik vermoed dat je deze ooit gekocht hebt. De andere extra CI+ module heb je wel in gebruik? 

Johan van Egdom
Level 2
Topicstarter

Dit nummer heb ik uit mijn profiel. (zie bijlage)

Ik zal straks op het kaartje zelf kijken. 
Het is ooit omgeruild omdat de eerste het niet deed. 


grts

Johan

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Johan van Egdom Helemaal goed dan wacht ik dat even af! 

Johan van Egdom
Level 2
Topicstarter

Op het kaartje staat hetzelfde nummer maar dan ook nog 47 erachter. 
laatste 4 dus: 46 47

0 Kudos
Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator

@Johan van Egdom Dankjewel! Ik heb de CI+ module voor je opgezegd. Je ontvangt hiervan een bevestiging per e-mail en een retourdoos om hem in te retourneren. 

Ga naar reactie