luukvangasteren

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+ module geeft geen toegang

Beste forumleden,

 

Onlangs heb ik mijn CI+ module ontvangen om HD zenders te ontvangen via de kabel te ontvangen. Echter krijg ik de foutmelding die te zien is in de bijlage. Weet iemand hoe dit probleem op te lossen is?

 

5 Reacties 5
luukvangasteren
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Ik heb een Samsung QLED55Q80A.

Steefb

Level 20
  • 15865Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7264Likes

Heb je deze stappen al doorlopen?

Zender niet toegankelijk | Klantenservice | Ziggo

 

Mocht je smartcard nummer er niet staan in ''mijn ziggo'', meld het dan hier.

rabartels

Level 3
  • 14Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Probeer het volgende eens:

Haal de CI+ module uit de TV

ga naar NPO1 (hd)

stop de module weer in de TV

(waarschijnlijk krijg je een CI+ bericht te zien dat de module is aangemeld)

ga dan naar bv RTL4 (HD) en kijken of het werkt

 

Ik moet heel af en toe mijn module uit mijn oude sony tv halen ivm ci+ module authorizatie problemen. (daar had ik vroeger regelmatig last van en nu niet meer

 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75174Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

Krijg je dat op alle zenders te zien?

Meindert
Community Moderator
Community Moderator
  • 1437Posts
  • 217Oplossingen
  • 585Likes

Hallo @luukvangasteren , welkom op onze Community. 

Ik zie dat je al wat mooie reacties hebt gekregen van onze Community leden. 
Laat je ons weten of deze adviezen en tips het probleem bij je hebben opgelost of dat je nog aanvullende vragen hebt? 

Uitgelicht topic