HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemorgen onze CI+ module is gestopt met werken op de tv beneden. Als we hem in de tv boven doen werkt hij wel.
Heb al de smartcard gereset en de tv opnieuw geïnstalleerd. Maar krijg telkens de volgende foutmelding: (8) CI+ Authenticatie mislukt, controleer of uw tv de module ondersteunt en of de tv module op de juiste wijze in het TV toestel zit. Herhaal daarna de installatie stappen.
De tv is een Philips 49PUS6501/12 en wordt volgens de site van Ziggo ondersteunt. Iemand nog tips voor deze foutmelding?
Groeten.
Heb je ook geïnstalleerd zonder geplaatste module? en welke module hebben we het over?
Teun.
Ja ook zonder geplaatste module. De Quantum module hebben wij.
De tv terug zetten naar fabrieks instellingen.
En dan alles opnieuw installeren.
Fabrieksinstellingen heb ik ook geprobeerd. Heeft niet gewerkt.
Goedemorgen @Basschellekens en welkom op de Community,
Wat vervelend dat je op 1 van je tv's een authenticatie (8) foutmelding krijgt i.c.m. de CI Plus! Kun je eens controleren of de betreffende tv voorzien is van de meest recente softwareversie.
Sluit ter controle ook eens een andere coaxkabel aan tussen het aansluitpunt en de tv waarop het probleem zich voordoet. Als het signaal niet goed binnenkomt op de tv, kan dit ook voor allerlei vreemde foutcodes zorgen.
Doorloop daarna opnieuw de installatie op de TV met CI Plus zoals hier beschreven staat. Laat maar weten wat je bevindingen zijn. We helpen je hier graag verder.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...