1
Vraag
2
Reacties
macwikki

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

CI+ module en interactieve tv on demand op lg tv

Hallo,
Al twee jaar een smart tv LG 55UF950v en een CI+ module van het merk quantis 1.3.
Vandaag een medewerker van ziggo gesproken en die wou mij een movie xl pakket verkopen.

Toen ik bij hem neerlegde dat mijn on demand niet werkt heeft hij mij hierheen verwezen, ik hoop dat jullie de oplossing weten voor mijn probleem.
De tv is gecertificeerd.
Ik heb alle stappen die je moet uitvoeren meerdere keren gedaan om het werkend te krijgen maar zonder resultaat.
Als ik NPO 1,2 of 3 opzet krijg ik rechtsonder in beeld een rood knopje, als ik dan op de afstandsbediening op rood druk gaat de tv naar NPO start online.
Dit is niet het on demand gedeelte van ziggo waar je films zou kunnen huren.
Ik krijg dit ook alleen maar op een paar zenders.

Kan iemand hier mij helpen?
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Je moet Hbbtv dus uit zetten, dit werkt niet tegelijkertijd met ziggo on demand.

Bekijk in context

4 Reacties 4
Verwijderd account
Niet van toepassing
Dat rode knopje is hbbtv en geen ondemand.
In welke regio woon je, als dat voormalig UPC-gebied kun je via de CI+ geen ondemand oftewel interactief gebruiken. Als je in voormalig oude Ziggo-gebied woont is je module en tv geschikt voor interactieve tv mits de software van de tv over een minimale versie beschikt.
macwikki
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik woon in Landgraaf
youriy

Level 17
  • 2998Posts
  • 152Oplossingen
  • 709Likes
Je moet Hbbtv dus uit zetten, dit werkt niet tegelijkertijd met ziggo on demand.
macwikki
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes
Ik had het inderdaad aan staan, bedankt voor de snelle reactie.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic