1
Vraag
2
Reacties
MimiMimi

Level 2
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

CI+ module die niet werkt omruilen voor een andere of een mediabox?

Ik maak al enige jaren gebruik van de CI+ module. Ik kijk voornamelijk TV in realtime en dat werkt. Maar ik wil nu ook gaan terugkijken en dat werkt niet met mijn CI+ module.

 

Voor de servicemedewerkers van Ziggo die meelezen: Ik heb hier enkele maanden geleden telefonisch contact over gehad met de klantenservice. Ik heb met uw medewerkers alle stappen doorlopen om de boel opnieuw te installeren en ook zijn de gegevens opnieuw naar de module gestuurd. Maar het mocht toen niet baten en ik heb het een beetje opgegeven. Nu ga ik voor een nieuwe poging.

 

Behoort het tot de service van mijn pakket om de CI+ module kostenloos om te ruilen voor eentje die wel werkt? Het is voor mij ook mogelijk om over te stappen op een eenvoudige mediabox als dat praktischer voor u is.

21 Reacties 21
RoWi.

Level 20
  • 18188Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@Kartal72  schreef:

@RoWi. Totaaltv


Daar hecht ik weinig waarde aan, zie ook de andere topics hierover er is ook info vanuit Ziggo zelf.

Marije
Community Moderator
Community Moderator
  • 4558Posts
  • 643Oplossingen
  • 1723Likes

@MimiMimi goed om te lezen dat je de wijziging in het pakket een goed idee vindt. Ik maak dit graag voor je in orde. Daar hoef je zelf niets meer voor te doen. De nieuwe box wordt binnen 5 dagen bij je thuis geleverd, hiervoor krijg je een Track & Trace code. 

 

Uiteraard kun je ook de bevestiging per mail verwachten en wordt informatie over het terugsturen van apparatuur (CI+ module) ook per mail naar je verzonden. 

 

Heb je hier nog vragen over, stel ze dan gerust! 
Zo niet, dan wens ik je vast veel plezier van je nieuwe box 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic