Ontdek nu het Entertainment menu
Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdie...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Hoi,
Ik heb een aantal maanden geleden telefonisch mijn CI+ module afgemeld. Nu zie ik op de factuur dat deze nog steeds wordt betaald.
Kan ik de module via deze weg afmelden?
Bij voorbaat dank!
Groeten Bo
Opgelost! Ga naar oplossing.
Hi @BoAngela
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Ik help je graag met het opzeggen van jouw extra CI+ module. Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourenvelop om daarin de CI+ module en bijbehorende smartcard kosteloos naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
een moderator kan dat voor je regelen
zet even je smartcard nummer in de profielinstellingen bij Persoonlijke opmerkingen
Dank voor je snelle bericht. Ik heb het smartcardnummer bij mijn opmerkingen geplaatst. Hopelijk pikt een moderator het snel op.
Hi @BoAngela
Een warm welkom op de Ziggo Community!
Ik help je graag met het opzeggen van jouw extra CI+ module. Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourenvelop om daarin de CI+ module en bijbehorende smartcard kosteloos naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 2 oktober is de Mediabox Next en de Next Mini uitgerust met het nieuwe Entertainment menu. Hier ontdek je films en series uit je tv-pakket, krijg je in één overzicht de kijktips van streamingdie...