1
Vraag
2
Reacties
BoAngela

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

CI+ module afmelden

Hoi,

 

Ik heb een aantal maanden geleden telefonisch mijn CI+ module afgemeld. Nu zie ik op de factuur dat deze nog steeds wordt betaald.

 

Kan ik de module via deze weg afmelden?

 

Bij voorbaat dank!

 

Groeten Bo

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @BoAngela
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik help je graag met het opzeggen van jouw extra CI+ module. Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourenvelop om daarin de CI+ module en bijbehorende smartcard kosteloos naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

Bekijk in context

3 Reacties 3
anoniemforum

Level 18
T.E.A.M.
  • 9762Posts
  • 581Oplossingen
  • 2657Likes

een moderator kan dat voor je regelen

 

zet even je smartcard nummer in de profielinstellingen  bij Persoonlijke opmerkingen 

BoAngela
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

@anoniemforum 

Dank voor je snelle bericht. Ik heb het smartcardnummer bij mijn opmerkingen geplaatst. Hopelijk pikt een moderator het snel op.

Cecilia
Community Moderator
Community Moderator
  • 8055Posts
  • 2393Oplossingen
  • 3927Likes

Hi @BoAngela
Een warm welkom op de Ziggo Community!

Ik help je graag met het opzeggen van jouw extra CI+ module. Bij deze heb ik het voor je in orde gemaakt. Je ontvangt hier nog een bevestiging van per e-mail. Ook ontvang je van ons een retourenvelop om daarin de CI+ module en bijbehorende smartcard kosteloos naar ons te retourneren. Ik raad je aan om het verzendbewijsje van Post NL wel even goed te bewaren 🙂

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic