Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Ik heb een Philips TV in de keuken met Quantis CI module (in eigen beheer, 1 jaar geleden gekocht bij BBC Lisse) en een Ziggo smartcard uit een eerdere voormalige Humax box. Nu na aanpassing Ziggo abonnement naar en installatie door Ziggo monteur van Media box XL op (hoofd) TV unit afgelopen donderdag doet de CI module + smartcard van de TV (keuken) het niet meer behalve de zenders NPO 1/2/3. Gehele installatie heeft tot donderdag perfect gefunctioneerd. Ik heb het vermoeden dat de signaalherkenning is aangepast ??
Herkent iemand dit probleem ?? Ik heb daarbij sterk het gevoel dat Ziggo geen voorstander is van CI modules in eigen beheer en voor CI modules op je TV en er een aanvullend maand abonnement moet worden afgesloten.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Na overleg ziggo center (ben terug gebeld) en wacht nu op een nieuwe CI module. Monteurs afspraak gecancelled na overleg en het uitvoeren van diverse testen. Mogelijk functioneert de CI module niet meer.
Na ontvangst van CT module plus nieuwe kaart alles opgelost en zenders weer bereikbaar.
Staat die smart card nog actief in de Mijn Ziggo omgeving? Grote kans dat door de aanpassing naar de Mediabox XL dat deze card op non actief is gezet.
Hallo @Hans Bogers , ik zie dat je inmiddels contact hebt gehad met onze klantenservice en onze monteursafdeling. Ik ga er vanuit dat je vraag inmiddels is beantwoord. Mocht je toch nog aanvullende vragen hebben, reageer dan in dit topic 🙂
Wat was het probleem dan ? En is het opgelost?
Ben benieuwd wat een monteur ter plaatse heeft kunnen doen als het ogenschijnlijk om een administratief probleem (abonnementswijziging/terugzetting) lijkt te gaan..
Diverse checks uitgevoerd en smartcard refreshed. Wachten op een nieuwe CI module houder
Ik heb/had geen zenders uit het standaardpakket behalve dan NPO1/2/3 met huidige CI module houder wacht nu op een nieuwe houder
Na overleg ziggo center (ben terug gebeld) en wacht nu op een nieuwe CI module. Monteurs afspraak gecancelled na overleg en het uitvoeren van diverse testen. Mogelijk functioneert de CI module niet meer.
In het menu van de tv kun je zien of de module goed geinstalleerd wordt en ook of de smartcard goed gelezen wordt.
Als het goed is, heb je deze nieuwe CI+ module inmiddels binnen. Is deze CI+ module ook al in gebruik genomen?
We zijn benieuwd of dit het probleem heeft opgelost 🙂
Na ontvangst van CT module plus nieuwe kaart alles opgelost en zenders weer bereikbaar.
Helemaal top, weer veel kijkplezier🍿 Bedankt voor je snelle reactie!
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...