Alles van Pathé Thuis beleef je bij Ziggo
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Mijn C1+ module kan geen zenders meer updaten. als ik het updaten opstart gaat hij wel zoeken, en geeft daarna aan dat de zenders zijn geupdate. Ook heb ik het geprobeerd in de stand by stand, doch de melding dat ik de zenders moet updaten blijft steeds terug komen.
Opgelost! Ga naar oplossing.
Heb je de tv ook stroomloos gezet? (stekker!) Verder om even ea uit te testen. zet eens de automatische update eens uit.in een menu indien aanw. Je kan evt als dit helpt regelmatig handmatig controleren of er updates zijn.
@pianva schreef:Heb de module verwijderd,en de tv opn.aangezet. nu komt de melding nog steeds. dit is dan volgens mij niet van ziggo, maar van de philips tv. maar hoe krijg ik dat weg ?
Wat is de exacte melding? Is het een smart Tv dan heeft deze mogelijk een update nodig, kan automatische update uitzetten inderdaad het antwoord zijn.
Heb in de configuratie van de TV de melding voor het updaten van de zenders kunnen uitschakelen.
Nu is het weg.
Bedankt voor de ondersteuning
groetjes uit Eindhoven
Even een standaard antw. Wat gebeurt er als de tv even echt stroomloos wordt gezet. * stroom stekker er uit* dit voor 5 min. Anders hierna even weer met module er uit de zenders opn. Zoeken. Hierna de module er weer in.
Heb de module verwijderd,en de tv opn.aangezet. nu komt de melding nog steeds. dit is dan volgens mij niet van ziggo, maar van de philips tv. maar hoe krijg ik dat weg ?
Heb de module verwijderd,en de tv opn.aangezet. nu komt de melding nog steeds. dit is dan volgens mij niet van ziggo, maar van de philips tv. maar hoe krijg ik dat weg ?
Heb je de tv ook stroomloos gezet? (stekker!) Verder om even ea uit te testen. zet eens de automatische update eens uit.in een menu indien aanw. Je kan evt als dit helpt regelmatig handmatig controleren of er updates zijn.
@pianva schreef:Heb de module verwijderd,en de tv opn.aangezet. nu komt de melding nog steeds. dit is dan volgens mij niet van ziggo, maar van de philips tv. maar hoe krijg ik dat weg ?
Wat is de exacte melding? Is het een smart Tv dan heeft deze mogelijk een update nodig, kan automatische update uitzetten inderdaad het antwoord zijn.
Zonder de module erin het zenderupdate programma laten draaien. Geeft daarna aan: de zenders zijn geupdate. Als ik de tv nu van stroom afhaal, na 5 min weer opstart komt de melding weer terug dat er nieuwe zenderupdates beschikbaar zijn. Zal na moeten gaan of er voor de philips tv zelf iets bijgewerkt moet worden,
Kan je even model Philips doorgeven? @pianva
Verder heb je ook in een menu "updates" kunnen vinden . Welke module heb je? @pianva Zie je wel de zenders? Staan ze dan ook op volg orde etc
Het is geen smart tv , dus ik zal via philips naar een update voor dit toestel moeten zoeken vermoed ik.
Maar welk Model/type
32PFL5405H12
32PFL5405H12
En nogmaals welke Module?
module is C1+
Ik probeer een handleiding te vinden op internet...zeer moeilijk te vinden.. Ik ga even verder brainstormen...En zal @Teun er even bij roepen
Ik weet niet of dit helpt, maar de alternatieve philips freq. En of het er mee te maken heeft. maar valt uit te proberen. ( hoewel mijn vermoeden niet, maar test even uit. En nog van toepassing is.
https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/Philips
Fziggo gebied.
Dat begrijp ik ... Welk merk . Smit, quantis etc module 1.2 1.3 blauw/oranje
@pianva. Als het signaal niet goed (genoeg) is gaat het updaten ook niet goed. Kun je hem niet eens op een ander toestel, bv buren familie, proberen te updaten?
Als je in de buurt van Emmen woont, dan kun je ook even bij ons in de winkel komen.
vr gr Teun.
Heb in de configuratie van de TV de melding voor het updaten van de zenders kunnen uitschakelen.
Nu is het weg.
Bedankt voor de ondersteuning
groetjes uit Eindhoven
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Ziggo en Pathé Thuis slaan de handen ineen om klanten de beste TV-ervaring thuis te bieden. Daarmee breidt Ziggo het huurfilmaanbod uit naar meer dan 5000 films, direct beschikbaar voor Ziggo TV-klant...