1
Vraag
2
Reacties
pianva

Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

C1+ module zenders updaten

Mijn C1+ module kan geen zenders meer updaten. als ik het updaten opstart gaat hij wel zoeken,  en geeft daarna aan dat de zenders zijn geupdate.  Ook heb ik het geprobeerd in de stand by stand, doch de melding dat ik de zenders moet updaten blijft steeds terug komen.

Oplossingen

Geaccepteerde oplossingen
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Heb je de tv ook stroomloos gezet? (stekker!) Verder om even ea uit te testen. zet eens de automatische update eens uit.in een menu indien aanw. Je kan evt als dit helpt regelmatig handmatig controleren of er updates zijn.

Bekijk in context

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@pianva  schreef:

Heb de module verwijderd,en de tv opn.aangezet. nu komt de melding nog steeds. dit is dan volgens mij niet  van ziggo, maar van de philips tv. maar hoe krijg ik dat weg ?


Wat is de exacte melding? Is het een smart Tv dan heeft deze mogelijk een update nodig, kan automatische update uitzetten inderdaad het antwoord zijn.

Bekijk in context

pianva
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Heb in de configuratie van de TV de melding voor het updaten van de zenders kunnen uitschakelen.

Nu is het weg.

Bedankt voor de ondersteuning

groetjes uit Eindhoven

Bekijk in context

21 Reacties 21
robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Even een standaard antw. Wat gebeurt er als de tv even echt stroomloos wordt gezet. * stroom stekker er uit* dit voor 5 min. Anders hierna even weer met module er uit de zenders opn. Zoeken. Hierna de module er weer in. 

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

Wat is de exacte melding?

Met updaten starten bedoel je de zender zoek procedure?

 

pianva
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Heb de module verwijderd,en de tv opn.aangezet. nu komt de melding nog steeds. dit is dan volgens mij niet  van ziggo, maar van de philips tv. maar hoe krijg ik dat weg ?

pianva
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Heb de module verwijderd,en de tv opn.aangezet. nu komt de melding nog steeds. dit is dan volgens mij niet  van ziggo, maar van de philips tv. maar hoe krijg ik dat weg ?

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Heb je de tv ook stroomloos gezet? (stekker!) Verder om even ea uit te testen. zet eens de automatische update eens uit.in een menu indien aanw. Je kan evt als dit helpt regelmatig handmatig controleren of er updates zijn.

RoWi.

Level 20
  • 18187Posts
  • 761Oplossingen
  • 6199Likes

@pianva  schreef:

Heb de module verwijderd,en de tv opn.aangezet. nu komt de melding nog steeds. dit is dan volgens mij niet  van ziggo, maar van de philips tv. maar hoe krijg ik dat weg ?


Wat is de exacte melding? Is het een smart Tv dan heeft deze mogelijk een update nodig, kan automatische update uitzetten inderdaad het antwoord zijn.

pianva
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Zonder de module erin het zenderupdate programma laten draaien. Geeft daarna aan: de zenders zijn geupdate.  Als ik de tv nu van stroom afhaal, na 5 min weer opstart komt de melding weer terug dat er nieuwe zenderupdates beschikbaar zijn. Zal na moeten gaan of er voor de philips tv zelf iets bijgewerkt moet worden,

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Kan je even model Philips doorgeven? @pianva  

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Verder heb je ook in een menu "updates" kunnen vinden . Welke module heb je? @pianva Zie je wel de zenders? Staan ze dan ook op volg orde etc

pianva
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Het is geen smart tv  , dus ik zal via philips naar een update voor dit toestel moeten zoeken vermoed ik.

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Maar welk Model/type

pianva
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

32PFL5405H12

pianva
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

32PFL5405H12

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

En nogmaals welke Module?

pianva
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

module is C1+

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Ik probeer een handleiding te vinden op internet...zeer moeilijk te vinden.. Ik ga even verder brainstormen...En zal @Teun er even bij roepen

 

Ik weet niet of dit helpt, maar de alternatieve philips freq. En of het er mee te maken heeft. maar valt uit te proberen. ( hoewel mijn vermoeden niet, maar test even uit. En nog van toepassing is.

 

https://www.ziggo.nl/klantenservice/televisie-radio/digitale-tv/Philips   

 Fziggo gebied.

 

 

robbo

Level 20
T.E.A.M.
  • 17421Posts
  • 727Oplossingen
  • 4145Likes

Dat begrijp ik ... Welk merk . Smit,  quantis etc module 1.2 1.3  blauw/oranje 

Teun

Level 17
  • 4206Posts
  • 182Oplossingen
  • 809Likes

@pianva. Als het signaal niet goed (genoeg) is gaat het updaten ook niet goed. Kun je hem niet eens op een ander toestel, bv buren familie, proberen te updaten?

Als je in de buurt van Emmen woont, dan kun je ook even bij ons in de winkel komen.

 

vr gr Teun.

pianva
Topicstarter
Level 3
  • 19Posts
  • 2Oplossingen
  • 3Likes

Heb in de configuratie van de TV de melding voor het updaten van de zenders kunnen uitschakelen.

Nu is het weg.

Bedankt voor de ondersteuning

groetjes uit Eindhoven

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic