bilder21

Level 4
  • 44Posts
  • 1Oplossingen
  • 7Likes

CI+ module en verhuizing

Mijn schoonvader gebruikt een c1 module van Ziggo. Nu is hij enkele dagen geleden naar een nieuw adres gegaan. Moet de c1 module nu opnieuw worden geïnstalleerd?  Is wel in hetzelfde postcode gebied blijven wonen.

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@bilder21 Als er een verhuizing is aangevraagd bij Ziggo en er geen nieuw abonnement is aangevraagd en waarbij het oude is opgezegd, dan werkt alles zoals het werkte en veranderd er niets.

Bekijk in context

2 Reacties 2
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75177Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21923Likes

@bilder21 Als er een verhuizing is aangevraagd bij Ziggo en er geen nieuw abonnement is aangevraagd en waarbij het oude is opgezegd, dan werkt alles zoals het werkte en veranderd er niets.

Lotte
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2761Posts
  • 400Oplossingen
  • 976Likes

Hi @bilder21

 

Wat lief dat je even in de bres springt voor jouw schoonvader en hem helpt met zijn verhuizing. 

 

Wat betreft jouw vraag zie ik dat @Bert@ al heeft aangegeven hoe de vork precies in de steel steekt. Loop je al nog ergens tegenaan, dan horen we het graag. Wil je dan in jouw Community profiel ook de adresgegevens van de nieuwe aansluiting van jouw schoonvader vermelden? Dan kan ik gelijk een kijkje achter de schermen nemen.

Uitgelicht topic