1
Vraag
2
Reacties
3
Oplossing
Eenbusje

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Buitenkast

Hoi  de buitenkast bij mijn huis is beschadigd. Hij staat ook op een ontzettende vervelende plaats. Dit gebeurt vaker.

Kan deze hersteld en liever nog verplaatst worden?

 

20210409_195111.jpg

 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Eenbusje,

 

Deze is goed geraakt zo te zien! Erg zuur, maar ook erg irritant kan ik me inderdaad voorstellen.

 

@Bert legt het proces al goed uit: Wij kunnen er uiteraard voor zorgen dat het hersteld wordt, maar voor een verplaatsing dien je een aanvraag te doen via https://www.mijnaansluiting.nl/. Er wordt dan onderzocht wat de mogelijkheden zijn en deze met je besproken.

 

Voor wat betreft het herstel heb ik dit intern doorgezet.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Meldingen
Aan Uit
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78783Posts
  • 5323Oplossingen
  • 23530Likes

@Eenbusje Om te beginnen.

Staat de kast op je eigen grond of op gemeentegrond?

Eenbusje
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Dag Bert, hij staat nog net op gemeente grond. Vlak langs een oprit.

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 78783Posts
  • 5323Oplossingen
  • 23530Likes

Reparatie kan door Ziggo uitgevoerd worden, verplaatsing wordt door een aannemer gedaan in opdracht van Ziggo.

 

Voor verplaatsing en een offerte (die kan 0 euro zijn of een paar duizend euro): Mijnaansluiting.nl - Nuts aansluitingen aanvragen

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info 

Alex
Community Moderator
Community Moderator
  • 9686Posts
  • 1125Oplossingen
  • 4397Likes

Hi @Eenbusje,

 

Deze is goed geraakt zo te zien! Erg zuur, maar ook erg irritant kan ik me inderdaad voorstellen.

 

@Bert legt het proces al goed uit: Wij kunnen er uiteraard voor zorgen dat het hersteld wordt, maar voor een verplaatsing dien je een aanvraag te doen via https://www.mijnaansluiting.nl/. Er wordt dan onderzocht wat de mogelijkheden zijn en deze met je besproken.

 

Voor wat betreft het herstel heb ik dit intern doorgezet.

Eenbusje
Topicstarter
Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bedankt voor de reacties,  ik zal het verplaatsen via "mijnaansluiting" proberen maar ben bang dat dit mij geld gaat kosten terwijl Ziggo er tevens bij gebaat is om de kast te verplaatsen.  Nu moet hij regelmatig gerepareerd worden met alle kosten van dien.