1
Vraag
2
Reageer en help mee
Infinito

Level 1
  • 3Posts
  • 0Oplossingen
  • 4Likes

Bug - speciale tekens niet weergegeven bij Chernobyl ondertiteling

Hopelijk post ik het hier goed!
Vandaag de next box ontvangen.

Tot nu toe nog maar een probleem ontdekt.
Wanneer er speciale tekens zijn in de ondertitels dan worden deze niet weergegeven. In mijn voorbeeld kijk ik naar Chernobyl op on demand. Zie bijlage.
8 Reacties 8
superaart

Level 14
  • 1016Posts
  • 7Oplossingen
  • 812Likes
Ja niet om aan te gluren. Vorige week was de aflevering een dag te laat, nu weer slechte ondertiteling. Sowiezo zitten er nog veel onvolkomenheden in de ondertiteling. Hoe kan je nou je on demand platform tegenover Netflix willen positioneren als je zulke ondertitels levert, matige beeldkwaliteit, (bijna) geen 4k en HDR.
Patsi32

Level 6
  • 86Posts
  • 6Oplossingen
  • 38Likes
Kan het bevestigen idd geen trema's bij de ondertiteling.

Ik vermoed een utf-8 of ISO-8859-1 issue.
RodneyFortuna

Level 10
  • 363Posts
  • 28Oplossingen
  • 69Likes
Goedemorgen Lycke Ziggo,

Zou je bovenstaande fout kunnen noteren en door willen geven aan de ICT afdeling
10US Dekker

Level 2
  • 9Posts
  • 1Oplossingen
  • 3Likes
Volgens mij is er een poging gedaan om aflevering 5 van Chernobyl te plaatsen, maar is er iets fout gegaan en staat aflevering 4 er nu dubbel in.
dave m

Level 1
  • 6Posts
  • 0Oplossingen
  • 3Likes
Yep, wij liepen hier gisterenavond ook tegen aan, alles achter elkaar gekeken maar geen aflevering vijf 🙂
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Infinito Bedankt voor de concrete afbeeldingen! Voor zowel de ondertiteling als de dubbele aflevering 4, heb ik melding gemaakt. Hopelijk is het snel opgelost.
Arnold1310

Level 14
  • 1006Posts
  • 51Oplossingen
  • 260Likes
Aflevering 5 is ook pas aanstaande maandag op HBO in Amerika
Sander
Community Developer
Community Developer
  • 2769Posts
  • 290Oplossingen
  • 2180Likes
Arnold1310 zo is het! Maar het is wel verwarrend als wij aflevering 4 er dubbel op zetten. Dan lijkt het net of er 5 afleveringen beschikbaar zijn. Dan maken we mensen blij met een dooie mus en dat is niet de bedoeling natuurlijk. Wat betreft de ondertiteling wordt er momenteel hard gewerkt aan een oplossing.
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic