1
Vraag
2
Reacties
Alwyn

Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes

Bug met geplande opnamens

Bug gevonden. Geplande opnamens waarvan seizoen is afgelopen zoals bijv Voice kids is niet te verwijderen via box. Via app lijkt het wel te kunnen maar dat is schijn en hij verwijderd wel opnamens die nog in de cloud stonden.
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Alwyn,

Bedankt voor het melden van je bevindingen! Ik zet dit door zodat hier naar gekeken gaat worden.

Bekijk in context

10 Reacties 10
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Als je op de opname gaat staan en je klikt op OK, krijg je dan geen Prullenbak te zien of de Melding Opname Verwijderen.

Misschien even een screenshot, zodat we kunnen zien wat je bedoeld en de moderators een beter inzicht geven van het probleem.
Alwyn
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Gaat om geplande opnamens. Niet opname ?
En je krijgt ook geen extra opties om te verwijderen of überhaupt iets anders. Alleen melding dat er nog geen nieuwe afleveringen zijn.
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
En als je op de geplande opname gaat staan en je drukt op de rode opname knop, komt er dan geen optie voor verwijderen of cancel tevoorschijn.

Ik ga het evengoed even doorgeven aan de betreffende moderators zodat ze dit kunnen doorzetten aan Ziggo.
Alwyn
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave- wrote:
En als je op de geplande opname gaat staan en je drukt op de rode opname knop, komt er dan geen optie voor verwijderen of cancel tevoorschijn.


De rode knop probeer ik nog even vanavond. Maar blijft ook app stukje over. Daar is de geplande opname wel weg uit de lijst maar had hij met het verwijderen op geplande niveau ook de echte opname meegenomen automatisch. Foetsie
Alwyn
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave- rode knop deed helemaal niets helaas 🙂
Dave!

Level 20
T.E.A.M.
  • 23616Posts
  • 1050Oplossingen
  • 7509Likes
Je kan nu ook even voor tips hier in dit topic Mediabox Next: Opnemen terecht voor tips
horizonfreak

Level 13
  • 808Posts
  • 15Oplossingen
  • 145Likes
Heb precies zelfde probleem bij 2 timers die niet te verwijderen zijn via de next box
Alwyn
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Dave- wrote:
Je kan nu ook even voor tips hier in dit topic Mediabox Next: Opnemen terecht voor tips

Dit is geen antwoord op de vraag of de bug.
Michael Z1
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 2609Posts
  • 346Oplossingen
  • 522Likes
Hoi Alwyn,

Bedankt voor het melden van je bevindingen! Ik zet dit door zodat hier naar gekeken gaat worden.
Alwyn
Topicstarter
Level 1
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 1Likes
Michael Ziggo dank je wel! En succes
E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic