1
Vraag
2
Reacties
Glas

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bug in beheer favoriete zenders.

Hallo, 

Ik loop tegen het volgende aan, kan dit ook meerdere keren repliceren:

Heb een profiel aangemaakt met daarin een lijst van favoriete zenders

60 in totaal. Nu was Vice een van mijn favoriete zenders op nummer 25. Vice is een week of twee geleden uit het assortiment gehaald. Zender ging op zwart. Sinds vandaag is de zender kennelijk ook definitief verwijderd. Hier kwam ik achter omdat ik wilde door zappen van kanaal 24 naar 25 en dit niet lukt. De Mediabox next springt dan ook niet door naar kanaal 26.  Van kanaal 26 terug naar 25 gaat ook niet. 

Enige optie leek mij dus kanaal 25 uit de lijst van mijn favoriete zenders te halen. 

Ik ga dan naar thuisknop > instellingen > beheer je favoriete zenders. Vervolgens druk ik op OK. En dan loopt de Mediabox Next vast. Lijkt me een bugje.

Enige optie die ik nu nog zie is profiel verwijderen en een nieuwe maken, maar dat vind ik wel een vervelende oplossing. 

Zijn er nog andere opties om te proberen zonder vanaf nul te hoeven opstarten ? 

Dank. 

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Soms kun je wat met Ziggo Go wat op de next niet lukt, probeer het daar eens.

Bekijk in context

3 Reacties 3
Steefb

Level 20
  • 15864Posts
  • 2991Oplossingen
  • 7263Likes

Soms kun je wat met Ziggo Go wat op de next niet lukt, probeer het daar eens.

Paul
Community Moderator
Community Moderator
  • 19160Posts
  • 1373Oplossingen
  • 7270Likes

Hallo @Glas en welkom op de Community,

Wat een vreemd probleem zeg! Heb je al gekeken of het wel lukt op het moment dat je de favoriete zenders eens volledig opnieuw instelt? En kijk anders ook naar de tip van @Steefb.
Laat maar weten of het lukt, anders helpen wij je hier graag verder. 

Glas
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

 

@Paul Ziggo De enige manier om dat te doen was de hele box terug naar factory default. Dat vermijd ik liever. De box loopt vast op het moment dat ik het beheer menu van de favoriete zenders in ga. Opnieuw instellen is dan geen optie. Dit is er ook wel eentje lol. Die verzin je niet tijdens het debuggen.

Heb @Steefb zijn advies opgevolgd, en inderdaad wanneer ik onderstaande link volg lukt het wel om de zender te verwijderen.  Next box herstarten en probleem opgelost. 

https://www.ziggogo.tv/obo_nl/instellingen/mijn-tv-zenders.html

Dank voor de hulp. En dom dat ik daar niet aan gedacht heb. 

 

 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic