@TonS1 schreef: “Verder meldde de klantenservice van NPO dat zij deze klacht veel vaker hebben gekregen en die ook al aan Ziggo hebben gemeld in een update.”
Als Ziggo de zwakke schakel is in het NPO-gebeuren, dan moet je maar van mij aannemen dat ik zéker naar Ziggo zal wijzen. Maar omdat de NPO-issues ook op andere platforms spelen betwijfel ik of Ziggo de (hoofd)schuldige is.
Ikzelf heb een Plus-abonnement op NPO en mijn ervaring met de NPO-app op bijvoorbeeld Apple TV zijn precies hetzelfde. Overigens kijk ik zelden TV op m’n iPad of iPhone, dus heb ik daar geen ervaring mee. Oók niet met NPO-Start, maar ik denk dat er qua bediening geen verschil zit tussen Start en Plus.
Maar, ik zal eens informeren hoe dat contact tussen Ziggo en de NPO nou precies verloopt. Het is niet in het belang van beide partijen dat er met deze app issues zijn… en al helemaal niet in het belang van de abonnees.
Qua handigheid op dit forum is -zoals eerder genoemd- het plaatsen van privégegevens een open deur voor robots die het internet afspeuren naar dit soort info en voor je het weet krijg je telefoontjes en e-mail met aanklikbare linkjes. In de meeste gevallen word je daar niet blij van.
Als je iemand wilt noemen, zoals ik dat aan het begin van dit bericht heb gedaan, dan tik je een @ en op dat moment verschijnt er een klein schermpje met namen die eerder in dit topic actief zijn geweest. Als je één van deze namen selecteert dan krijgt diegene rechts bovenin een
melding en weet dat je hem of haar hebt genoemd.