1
Vraag
2
Reacties
TonS1

Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

Bug in NPO start plus app

In mijn next box staat ook de app NPO start plus. Ik probeer daar het programma zomergasten dat vier uur duurt terug te kijken. Ik kan alleen niet vooruit spoelen of pauzeren of verder kijken bij het moment waarop ik het heb afgesloten.
ik heb deze app ook op mijn Samsung tv gedownload en daar kan dit allemaal wel.

 

graag antwoord op mijn mailadres ***. Veel Dank 

 

Wat betekent overigens “gebruik @ om anderen te mentionen”. 

**E-mailadres verwijderd door moderator wegens privacy gevoelige informatie - Let op met de gegevens die je deelt op een publiek forum **

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@TonS1 Dan krijg je een mailtje of een melding dat iemand je iets wil vragen of vertellen.

Antwoorden krijg je vrijwel in alle gevallen via het topic wat je geopend hebt, dat kan anderen ook op weg helpen.

Bekijk in context

5 Reacties 5
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75178Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@TonS1 Dan krijg je een mailtje of een melding dat iemand je iets wil vragen of vertellen.

Antwoorden krijg je vrijwel in alle gevallen via het topic wat je geopend hebt, dat kan anderen ook op weg helpen.

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@TonS1 over @ gesproken; als je een e-mailadres in een topic plaatst dan kun je rekenen op veel e-mail van afzenders waar je niet op zit te wachten. Dit is een openbare community waar iedereen in de hele wereld kan meelezen en waaronder lui die erg happig zijn op het vergaren van e-mailadressen.

Er zit verschil tussen de gratis NPO Start en de betaalde NPO Plus. Maar ook de Plus-versie heeft wel meer issues: zo vindt deze app het lastig om te onthouden waar je de laatste keer bent gebleven of te onthouden welke serie je al hebt gezien.
Van alle streamingdiensten vind ik de app van NPO tot de mindere behoren.

TonS1
Topicstarter
Level 1
  • 2Posts
  • 0Oplossingen
  • 0Likes

ik hoorde dat de NPO niet meer zoveel van die verschillende apps heeft. Ze vallen nu allemaal onder NPO en dan heb ik ook gemerkt toen ik daar naar start plus wilde gaan. Verder meldde de klantenservice van NPO dat zij deze klacht veel vaker hebben gekregen en die ook al aan Ziggo hebben gemeld in een update.  
Overigens zit ik nu voor het eerst in een Community en wist ik niet dat het niet nodig en niet verstandig is om je mail adres daar te vermelden omdat je vanzelf via het systeem er op wordt gewezen dat er een reactie is. Dank in elk geval. Zijn er nog meer spelregels die ik moet weten en zo ja waar kan ik die vinden?

Madelon
Oud Community Moderator
Oud Community Moderator
  • 996Posts
  • 122Oplossingen
  • 418Likes

Welkom op de community @TonS1 🙂 

@Bert en @Wim C. hebben vast nog wat handige tips en weetjes over ons forum! 😄 

Wim C.

Level 18
T.E.A.M.
  • 6244Posts
  • 234Oplossingen
  • 4821Likes

@TonS1 schreef: “Verder meldde de klantenservice van NPO dat zij deze klacht veel vaker hebben gekregen en die ook al aan Ziggo hebben gemeld in een update.”

Als Ziggo de zwakke schakel is in het NPO-gebeuren, dan moet je maar van mij aannemen dat ik zéker naar Ziggo zal wijzen. Maar omdat de NPO-issues ook op andere platforms spelen betwijfel ik of Ziggo de (hoofd)schuldige is.
Ikzelf heb een Plus-abonnement op NPO en mijn ervaring met de NPO-app op bijvoorbeeld Apple TV zijn precies hetzelfde. Overigens kijk ik zelden TV op m’n iPad of iPhone, dus heb ik daar geen ervaring mee. Oók niet met NPO-Start, maar ik denk dat er qua bediening geen verschil zit tussen Start en Plus.

Maar, ik zal eens informeren hoe dat contact tussen Ziggo en de NPO nou precies verloopt. Het is niet in het belang van beide partijen dat er met deze app issues zijn… en al helemaal niet in het belang van de abonnees. 

 

Qua handigheid op dit forum is -zoals eerder genoemd- het plaatsen van privégegevens een open deur voor robots die het internet afspeuren naar dit soort info en voor je het weet krijg je telefoontjes en e-mail met aanklikbare linkjes. In de meeste gevallen word je daar niet blij van.

Als je iemand wilt noemen, zoals ik dat aan het begin van dit bericht heb gedaan, dan tik je een @ en op dat moment verschijnt er een klein schermpje met namen die eerder in dit topic actief zijn geweest. Als je één van deze namen selecteert dan krijgt diegene rechts bovenin een :community_meldingen: melding en weet dat je hem of haar hebt genoemd. 

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic