Buffering net aan het eind van een serie of film.
Als je zit te kijken en de clou komt dan mis je net een paar seconden.
Hoe is dat op te lossen of moet ik toch Ziggo zelf bellen?
Jij bent de IT-hulplijn in je straat, de verlichting werkt thuis op commando en je groet de pakketbezorger met de slimme deurbel. Herkenbaar? Dan zijn de Community events echt iets voor jou! Doe mee en sluit je aan.
Ik heb een eind van een serie opgenomen. Helaas is er geen beeld, maar je ziet wel na een paar seconden dat het woord buffering verschijnt voor 1 a 2 seconden. En daarmee mis je soms de clou van het eind van de aflevering. Mogelijk snappen jullie nu wat ik bedoel.
@Ramselaar, bedankt voor het filmpje! Er is dus helemaal geen beeld inderdaad en je zit een buffering melding. Even voor de duidelijkheid, heb je dit bij alle films en series of komt het bij bepaalde films en series steeds terug? En het is ook alleen aan het einde? De rest wordt wel goed afgespeeld? Op je telefoon via Ziggo Go heb je dit probleem niet?
Dat er geen beeld is is een beveiliging van ziggo bij het opnemen via een ander programma. Dus ik zie wel beeld in het echt, maar mis een paar seconden. Ik kijk geen televisie op mijn telefoon. Het was voorheen ook op TV, maar daar is het niet meer. Alleen op mijn computer. En de rest gaat helemaal goed. Alleen mis je vooral bij series dan net een clou of punchline. Ja bij alle film en series die ik live kijk op ziggo. Als je met je muis beweegt als je tv aan het kijken bent zie je onderaan het beeld een lijn lopen en daarin zie je ook een onderbreking precies op het moment als die paar seconden. Anders zal ik nog een filmpje maken op een andere manier zodat het mogelijk nog duidelijker wordt.
@Ramselaar, oké duidelijk! Fijn dat het via je tv in ieder geval weer werkt. Dus we moeten uitzoeken waarom het op je PC niet werkt. Kun je je eens een andere browser gebruiken? Is het trouwens een laptop of een vaste computer? Met een laptop zou je het nog eens op een ander netwerk kunnen testen, dus bij iemand ander thuis. Om te kijken of het aan de verbinding ligt.
Het is een vaste computer met draad, dus niet via wifi.
Helemaal duidelijk. Zit de computer rechtstreeks op het modem aangesloten of maak je gebruik van een router, switch of iets ander dergelijks?
Vul de belangrijkste trefwoorden in en vind het topic die past bij je vraag. Onze community zit boordevol kennis.
Start je eigen topic en krijg hulp van anderen. Op de community helpen ervaren klanten je graag op weg.