Vraag
Reacties
Oplossing
69Will
Level 2

Bufferen internetradio via Dabman i200cd

Ik heb een dabman i200cd die ik als internet radio gebruik. Nu staat hij steeds te bufferen of zoekt naar de verbinding op het internet.

Weet iemand hier een oplossing voor?

0 Kudos
e-mail meldingen
Aan Uit
Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
69Will
Level 2
Topicstarter

Probleem is opgelost. Nedis heeft in het weekend een update geleverd voor de dabman radio's. Nu werkt hij weer goed.

Bekijk in context

8 Reacties 8
Dennis
Community Moderator
Community Moderator

Olá @69Will en welkom op de Ziggo Community!

Ben je verder gekomen met de tips van @Steefb? Het gebruik van een netwerkkabel, indien je dat nog niet deed is zeker een aanrader. 

Als je het tussentijds opgelost hebt? Dan ben ik erg benieuwd naar de manier waarop, wellicht dat dit toekomstige meelezers verder zal helpen! 

0 Kudos
69Will
Level 2
Topicstarter

Via wifi of bekabeld maakt niets uit. Probleem is nog niet opgelost.

0 Kudos
Jesse
Community Moderator
Community Moderator

Ervaar je dit probleem tijdens het luisteren via DAB+ of wanneer je via Bluetooth, Spotify of andere apps muziek luistert? En mogelijk heeft @Bert nog wat tips om te proberen. 🙂

0 Kudos
Bert
Level 21
T.E.A.M.

Om je binnenkomend en uitgaand signaal te kunnen beoordelen, kun je hier uit je modem de volledige pagina's van downstream en upstream waarden plaatsen met een schermafbeelding en de laatste dagen Netwerk historie?

Waar vind ik de up- en downstreamwaardes van mijn modem?

https://community.ziggo.nl/t5/Tips-van-Ziggo/Waar-vind-ik-de-up-en-downstreamwaarden-van-mijn-modem/...

En kun je een foto hier plaatsen van de eerste plaats waar Ziggo je woning binnenkomt met eventuele splitters, versterkers en het modem op de foto?

0 Kudos
HaJee83
Level 12

Ik zie online meer klachten over het bufferen bij Dabman radio's. Heeft hij het eerder wel goed gedaan of heb je hem pas gekocht? Als hij net nieuw is, zou je kunnen overwegen om hem te retourneren en een andere te kopen.

0 Kudos
69Will
Level 2
Topicstarter

Probleem is opgelost. Nedis heeft in het weekend een update geleverd voor de dabman radio's. Nu werkt hij weer goed.

Bierflesje
Level 4

Hier vandaag een update gekregen op een Denver MIR-270.

Binnenkort maar de blokkade van coverart.org verwijderen om te zien of het resultaat had.

0 Kudos