1
Vraag
2
Reacties
dewolf

Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Brommende Mediabox XL

Goedenavond,

sinds een tijdje heb ik een vernieuwde mediabox xl omdat de ander niets meer deed. Maar nu begint deze box erg te brommen el ligt te ratelen. Heb hem al uitgeblazen. Maar dat help niets. De box staal volledig vrij, dus niet in een kasje iod. 
( klink als een oude pc waarvan de harde schijf op 200% aan het werk id) echter is in de box de schijf uitgezet sinds de grote update. 
hoor graag wat te doen

groet Ruud

Oplossing

Geaccepteerde oplossingen
Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@dewolf Dank voor het testen! In dat geval ontkomen we niet aan een ruil. Ik heb het verzoek ingediend. Zodra PostNL jouw box in bezit heeft, ontvang je een Track & Trace code. Voor het retourneren krijg je uiteraard een retourdoos met instructies. Bewaar het verzendbewijs net zolang totdat je van ons een bevestiging van retour hebt ontvangen. Als er nog wat is, geef gerust een gil. We zijn er voor je!

Bekijk in context

7 Reacties 7
Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

Ratelen is vaak de koel fan.

 

Dit is een klant helpt klant forum waar Ziggo moderators/medewerkers, zij hebben Ziggo voor hun naam staan, meestal binnen een werkdag (ma-vr) langskomen in ieder topic.

Zorg dat je postcode en huisnummer in je Ziggo community profiel staan, deze zijn niet openbaar te zien, dan kunnen gelijk de juiste gegevens erbij gepakt worden.
Na klik op onderstaande link, op de volgende pagina naar beneden scrollen:
https://community.ziggo.nl/t5/user/myprofilepage/tab/personal-profile:personal-info

dewolf
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Bert

dacht dat ik dat al gedaan had

nog een keer ingevuld en opgeslagen

 

dewolf
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Koelvan dacht ik ook idd. 
vind het alleen wel snel, heb hem nog niet zo lang. En eerder was hij redelijk stil. 
komt nu bijna boven tv geluid uit 

Bert

Level 21
T.E.A.M.
  • 75187Posts
  • 5145Oplossingen
  • 21925Likes

@dewolf  schreef:

Hoi Bert

dacht dat ik dat al gedaan had

nog een keer ingevuld en opgeslagen


Ik kan dat niet zien.

En dat is maar goed ook.🙂

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

Hallo @dewolf en welkom op de Community! Wat irritant dat jouw Mediabox XL buitensporig lawaaiig is. Dat is natuurlijk geen fraaie ontwikkeling! Verdwijnt het geluid als je de box optilt? Of wanneer je een onderzetter of viltje plaatst? Mocht dit niet helpen, laat het me weten. Dan zetten we 'zwaarder geschut' in!

dewolf
Topicstarter
Level 2
  • 7Posts
  • 0Oplossingen
  • 2Likes

Hoi Vincent

nee word niet minder. 
soms is het een kwartiertje iets minder erg, maar soms begint hij gewoon een uur te rammelen en te ratelen. Heb het met mijn iphone opgenomen, helaas word dat audio bestand niet ondersteunt om te uploaden. 

groet Ruud

Vincent
Community Moderator
Community Moderator
  • 4352Posts
  • 574Oplossingen
  • 2127Likes

@dewolf Dank voor het testen! In dat geval ontkomen we niet aan een ruil. Ik heb het verzoek ingediend. Zodra PostNL jouw box in bezit heeft, ontvang je een Track & Trace code. Voor het retourneren krijg je uiteraard een retourdoos met instructies. Bewaar het verzendbewijs net zolang totdat je van ons een bevestiging van retour hebt ontvangen. Als er nog wat is, geef gerust een gil. We zijn er voor je!

E-mail notificaties
Aan Uit

Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.

Uitgelicht topic