HBO Max app vanaf nu beschikbaar bij Ziggo
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...
Gelukt! Je krijgt vanaf nu elke maand de Community nieuwsbrief in je inbox.
Goedemiddag,
sinds vanmorgen blijft mijn mediabox steeds uit zichzelf opnieuw opstarten. Er verschijnt een pijltje (update?) dan het scherm met welkom en dit continu achter elkaar. De wifi doet het gewoon. Ik heb de stekker en de aan/uit knop al geprobeerd. Wie heeft de gouden tip?
Opgelost! Ga naar oplossing.
@EricB. de Mediabox Next is met een netwerkkabel rechtstreeks met het modem verbonden?
allen bedankt voor het meedenken. Alles geprobeerd maar ook Ziggo kon er geen muziek meer uithalen. De monteur is net geweest en heeft een nieuwe mediabox next geinstalleerd.
Dag @Patricia2019
Hartelijk welkom op dit klant-helpt-klant forum waar ikzelf trouwens óók klant ben.
Ik weet niet of het nou per se de gouden tip is, maar wat nog wel eens wil helpen is om via het menu van de Mediabox Next de box terug te zetten naar de fabrieksinstellingen. Blijkbaar is er iets misgegaan met het binnenhalen van bijvoorbeeld de laatste update.
Uw bewaarde en geplande opnames blijven gewoon bewaard. Als u geabonneerd bent op streamingdiensten en gebruik maakt van de apps, dan moet u daar wel opnieuw inloggen.
Enfin, laat maar weten of het heeft gewerkt.
He Wim,
bedankt voor je reactie! Helaas kom ik niet verder als het welkom scherm. De instellingen zijn dus onbereikbaar.
@Patricia2019 naast dat de Mediabox Next is aangesloten via een coaxkabel, heeft u de mediabox verbonden via een netwerkkabel of via wifi?
Via Wifi
@Patricia2019 als dat mogelijk is, zou je (eventueel tijdelijk) een netwerkkabel kunnen aansluiten tussen de mediabox en het modem? En daarna de mediabox 30 sec. Van de stroom halen /uitschakelen? De kans is dan groot dat-ie na een herstart weer verbinding maakt met het internet en weer normaal opstart.
Goedenavond Wim,
zojuist thuis gekomen en nog steeds en niet werkende box. Mijn netwerkkabel is helaas niet lang genoeg om rechtstreeks in de mediabox te stoppen. Ik heb nu de box uit de slaapkamer aangesloten in de huiskamer en dat werkt gelukkig. Voor nu dus wel tv en hopelijk wordt de andere box dan snel vervangen.
Bedankt voor het meedenken 👍🏻
de aan knop en de - indrukken Een paar seconden op de next
@ziggpiet Je stappenplan lijkt een paar stappen te missen:
Let op: de eerste installatie kan na deze reset alléén bekabeld voltooid worden, via wifi is dit niet meer mogelijk! Na de installatie kun je wel weer via wifi verbinden.
ik heb precies hetzelfde probleem. ik heb een bekabelde mediabox next, waarbij ik de stappen heb geprobeerd te doorlopen zoals je opgeeft. Helaas doet de box helemaal niets, blijft doorgaan met opstarten, downloaden, rood knipperen, uitgaan en weer opstarten.
@Patricia2019 schreef: “Mijn netwerkkabel is helaas niet lang genoeg om rechtstreeks in de mediabox te stoppen.”
De meest snelle oplossing lijkt me om even bij een bouwmarkt een UTP-kabel te kopen. Dat gaat denk ik sneller dan dat Ziggo zo’n kabel moet opsturen. Als je daarna het stappenplan van @Bert opvolgt dan kun je wellicht vanavond nog TV kijken.
@EricB. de Mediabox Next is met een netwerkkabel rechtstreeks met het modem verbonden?
@Patricia2019 en @EricB. Kunnen we nog helpen?
allen bedankt voor het meedenken. Alles geprobeerd maar ook Ziggo kon er geen muziek meer uithalen. De monteur is net geweest en heeft een nieuwe mediabox next geinstalleerd.
Ontvang een update bij nieuwe reacties in dit topic.
Vanaf 21 februari heb je via de Mediabox Next en de Next Mini toegang tot de streamingsdienst van HBO Max. Hier binge je onder andere de nieuwste hitserie The Last of Us, White House Plumbers of de mo...